Muronia schreef:Het koebad hebben we overwogen en er achter aan gebeld maar ze is te hoog/groot ervoor, dat gaat niet passen helaas.
Ze heeft nu 3 x met omhoog hijsen gestaan, heeft 6 liter infuus en nog veel meer gehad. Ze houdt het een paar minuten vol maar is niet in balans achter. De DA komt nu nog een keer pijnstiller geven en ik wil dat hij goed kijkt hoe hij erover denkt hoe ze staat als we haar opgehesen hebben. De nacht komt er straks aan en iedereen moet natuurlijk ook weer naar huis. Ik weet niet of ik haar een nacht liggend in een koude wei wil laten zo. Ik vind het nu heel moeilijk worden. Ze wil wel, maar kan ze ook echt?
Ik denk dat de vraag vooral is of ze het over een paar dagen tot een week weer zelf kan.
Als die kans serieus aanwezig is (afname trauma op de zenuwen) dan zou ik zelf denk ik een zo goed mogelijke plek in de wei maken, en nog doorgaan.
Of eventueel een rhinopneunomie broek proberen te pakken te krijgen, waar ze langduriger in kan hangen.
(Het type dat gebruikt wordt bij rhino paarden met neurologische problemen, die zijn daar specifiek voor gemaakt)
Als de kans nihil is dat ze het over een paar dagen tot een week weer zelf kan, dan is het de meest verschrikkelijke keus die je maken moet denk ik

Hoe dan ook,
Ik ben vreselijk blij niet in jouw schoenen te staan en leef vanaf op afstand intens mee.
Niet dat je daar veel aan hebt, maar toch.