Faringo schreef:Dat wou ik ook net typen
Het is tenslotte niet zomaar iemand die heeft gezegd dat er een navelbreukje is
Dus de gedachten dat het het stompje zou kunnen zijn vindt ik wat vreemd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponyparadijs schreef:janderegelaa schreef:Misschien is er een foto voorhanden?
Hoezo?
Er is door een dierenarts geconstateerd dat de navelbreuk groter is geworden
Er is toch geen twijfel of het wel een navelbreuk is?
janderegelaa schreef:Da's waar. Maar als je het iedere dag masseert en met tape zorgt dat de darm niet naar buiten komt dan heb je grote kans dat het gaatje dicht groeit. Zeker met zo'n jong veulen. En als je toch een paar maanden de tijd hebt zou ik dat proberen. Scheelt toch weer een paar honderd euro en 6 weken boxrust.
janderegelaa schreef:janderegelaa schreef:Misschien is er een foto voorhanden?
Hoezo?
Er is door een dierenarts geconstateerd dat de navelbreuk groter is geworden
Er is toch geen twijfel of het wel een navelbreuk is?
ponyparadijs schreef:janderegelaa schreef:Da's waar. Maar als je het iedere dag masseert en met tape zorgt dat de darm niet naar buiten komt dan heb je grote kans dat het gaatje dicht groeit. Zeker met zo'n jong veulen. En als je toch een paar maanden de tijd hebt zou ik dat proberen. Scheelt toch weer een paar honderd euro en 6 weken boxrust.
Maar dat is iets waar we dan wat aan hebben
Dus dat zou TS zelf kunnen doen
Maar wat voor tape plak je er op?
Janinevv schreef:Ik zou de gok niet willen wagen, ook niet als je hem nog wilt laten castreren

blij dat hij weer thuis is zeg
hij is zoooo knap hé!
)
Was je nou van plan om hem aan te houden of niet?
je hebt je droompaard zelf gefokt
nee hoor mop je gaat maar lekker de eventing in met hem als ruin. Bovendien is de merrielijn niet predikaatrijk genoeg om hem voor te brengen hoe knap hij ook is.