Zo even nachtje weg geweest met manlief in combinatie met vergadering NMPRS showcommissie....
Mira gecondoleerd en veel sterkte
tigress...zo dus niets weerhoudt je om op knuffelmeeting te komen nu,..gefeliciteerd
Ik zal binnenkort een datum prikken.....
Zijn jullie klaar voor fotospam Navajo???? en de foto's beloofd van Yamka als ze het tenminste doen? Navajo is week oud en hij maakt me al zo blij...wat een lekker ding, lief maar zo actief en bijdehand...
Lekker dat je er even tussen uit bent geweest. Jaloers op je hoor! Mijn vent wil nooit een nachtje weg.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-16 21:43
Hai hier een spam van mij Navajo.... van alle kanten even belicht.....zodat jullie zien hoe mooi mijn aftekeningen zijn...maar ja ik ben een klein race monstertje.... nog een leuke anekdote toen mijn vrouwtje de bevallingsfilm camera terug keek, ik was er half uit en keek al de wereld rond en duurde te lang voordat mama verder ging...jaja zeker 1 minuut dus kroop er zelf maar vast uit op zoek naar de melkbar....hoe slim ben ik hey
tsja en dan kruip je stoer tussen draadjes en wilt showtje geven
eindig je op je plaat Ik hoop dat niemand het gezien heeft
Wat een stoer ding zeg En net als papa tovero gok ik? Hij is echt mooi getekend
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-16 19:52
Het is GENIETEN in hoofdletters.....hij is zo ondernemend en Keet is zo relax als mama.... vandaag had ze weer een deur in de gaten en terwijl iedereen de wei op ging, liep Keet met babe op terrein, maar kon geen kwaad, dus ik roep van afstand Keet....vliegt ze zelfde weg terug en rent wei op... Keet????? kijkt ze op...mis je iemand??? Oh chips hinnik.....en ja hoor Navajo is andere kant opgelopen en staat blij tussen de kippen
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties....
Smee__ schreef:
Wat een stoer ding zeg En net als papa tovero gok ik? Hij is echt mooi getekend
en ja ik gok van wel dat hij tovero is, ik ga laten testen eerdaags......