Gefeliciteerd met je mooie mannetje ts! Wel een beetje jammer dat ze je er zo lang op laat wachten en als het dan eenmaal zover is, ze hem er zo snel uitgooit dat je nog bijna alles mist Nog bedankt trouwens voor de uitleg over de biest, altijd fijn om een zo goed onderbouwd antwoord te krijgen als je een vraag hebt.
Eindelijk! Proficiat TS Geniet van je kleine man en we zijn heel benieuwd naar méér foto's
SofieHavan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 13:27
Ja alles in orde Evita is best een goede mama (tegen mijn verwachtingen in), ze is erg voorzichtig ook al heeft het echt heel moeilijk met zijn aanrakingen. Ze is altijd heel gevoelig geweest op (onverwachte) aanrakingen en dat doet de kleine nu eigenlijk constant en beetje lomp aan alles tjoezen tot hij de melkfabriek weer gevonden heeft Maar ze zijn zo schattig samen ze ziet hem echt graag!
K ben echt trots op ze en hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind Wat een cutie is het toch!
Alleen mag/kan ik nog niet echt aankomen want Evita beschermd hem goed hoor hopelijk loopt dat wat los.
Oh en de roepnaam... "kieken" hé... nee, lol de roepnaam zal gewoon kiekeboe zijn
Voor mij persoonlijk heeft hij ook veel wit,maar net zoals bij jou wordt hij mooier met de meer foto's ik zie. Het zijn toch heel unieke aftekeningen en niet zomaar een bonte,deze zul je altijd herkennen later op wedstrijd.
moika
Geplaatst: 13-04-16 14:14
een haha
ik kwam eens piepen naar de foto's! tekeningen op zijn benen zijn echt wel leuk, en gelijk andere zeggen, met een zadel op zie je dat wit niet meer zo erg en zo flashy wit zal het waarschijnlijk nooit meer zijn