denisesilver schreef:Ah, stop alsjeblieft met het gezever in dit topic, doe dit alsjeblieft via Pb. Het gaat zo erg off-topic
TS, ik ben benieuwd, durf niet te raden of ze drachtig is of niet. We zullen zien!
Dit is allemaal geheel ontopic. Waarom reageer je zo fel? Is nergens voor nodig lijkt mij. Deze merrie staat al vanaf januari met een gigantische buik en volgens de TS zou ze toen al elk moment kunnen bevallen. Maar het is nu 12 juli en er is geen enkel teken dat ze binnenkort gaat bevallen. Dus het lijkt me slim om een DA te raadplegen of deze merrie wel drachtig is. Zo niet dan is het slim om haar wat te laten afvallen, zeker met het oog op hoefbevangenheid. Een pony zolang zo dik te laten staan is niet gezond.
. Je zegt in maart, en meerdere keren daarna dat ze al slappe banden heeft. Je weet dat dat vlak voor de bevalling gebeurt? 

Maar moet een ander dat dan ook maar vinden? Het is leuk en leerzaam om met elkaar te discussiëren over waarom je de dingen doet zoals je doet. Zolang met maar iets nieuws toevoegt. Maar steeds hetzelfde herhalen in de hoop dat iemand uiteindelijk toch nog van gedachten verandert, vind ik eigenlijk ook erg saai, zinloos en irritant.
Maar misschien is het beter om daarvoor een bokt-praatgroep-topic te beginnen? Er zijn vast nog wel wat andere mensen te vinden hier die het wel en wee van de paarden van mede-bokkers moeilijk los kunnen laten...
Ik hoop niet dat er dan een post komt dat scannen of op voelen niet mogelijk was omdat Chica een beetje eigenwijs was en geen zin had... In dit geval zou ik zo iets hebben dat het paard niets te willen heeft en dat die het maar moet ondergaan. Dierenartsen hebben genoeg trucjes om een paard rustig te houden zeker een shet wel. Dus hoop dat er morgen een uitslag komt.