Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Dank jullie, ze is prachtig en heerlijk licht van kleur, ben benieuwd of de sooty zal tevoorschijn komen. Melkbar werkt, Flo doet echt moeite zodat ze e goed aankan. Darmpek is er ook al af, ze heeft al drie keer gemest en geplast, juist Flo heeft het nog wat lastig En is moe, maar staat nu gelukkig hooi te eten. Er komt zo af en toe nog wat uit haar kling gedrupt. Gelukkig houdt Lily haar goed bezig.
Ga nu even slapen en af en toe eens op cam spieken, lang leve de camera.
Fotsy schreef:Nee en ik krijg ze met geen stokken buiten en ja Flo is toch best beschermend hoor als ik aan Lily wil komen, dus laat het nog maar even zo, het ligt ook heel nat buiten en veel wind en daar is Flo zo bang van, vanavond nieuwe poging.![]()
Haar bles is heel leuk he, precies een kol en dan pas begint de bles en loopt alsmaar smaller, heel raar
emil01 schreef:Gefeliciteerd! Ze is echt prachtig en wat staat ze al mooi recht op haar beentjes!! Ik houd wel van palominootjes (haha, heb er zelf ook 1, zie profiel). Ben aan het twijfelen of ik haar ook zal laten dekken door Arany, vandaar dat ik de geboorte op FB al ben tegen gekomen, omdat ik Arany's pagina geliked heb.
Heel veel plezier met je 2 mooie meiden!!!!
Fotsy schreef:Nicole was zeker mijn bestelling en ze heeft dit goed ontvangenalhoewel er maar 6 (edit 12 met dunalino bij )procent kans op was en ik dus eerder dacht aan een dubbele verdunning of valk daar was 25 procent kans op.
En laat de sooty nu maar komen, vind die bij mijn merrie beetje jammer dat het haar echte kleur wegsteekt maar bij een palomino is het super mooi.
Arany is geweldig, zeker doen, hij is niet alleen heel mooi maar geeft ook mooie en vooral slanke veulens die dan goed uitgroeien, niet onbelangrijk toch, dit vergemakkelijkt de geboorte, en veel kans op leuk kleurtje, en trouwens is hij nog supergetalenteerd en zachtaardig.
Mooie palo heb jij
Fotsy schreef:Arany is geweldig, zeker doen, hij is niet alleen heel mooi maar geeft ook mooie en vooral slanke veulens die dan goed uitgroeien, niet onbelangrijk toch, dit vergemakkelijkt de geboorte, en veel kans op leuk kleurtje, en trouwens is hij nog supergetalenteerd en zachtaardig.
Mooie palo heb jij