welk kleurtje krijgt Flo's veulen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Myrthee_

Re: welk kleurtje krijgt Flo's veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 07:53

Gefeliciteerd met je mooie meisje! Fijn dat alles goed is gegaan!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 07:53

Gefeliciteerd!!! Wat een knappe dame :)

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:04

Fotsy schreef:
Dank jullie, ze is prachtig en heerlijk licht van kleur, ben benieuwd of de sooty zal tevoorschijn komen. Melkbar werkt, Flo doet echt moeite zodat ze e goed aankan. Darmpek is er ook al af, ze heeft al drie keer gemest en geplast, juist Flo heeft het nog wat lastig En is moe, maar staat nu gelukkig hooi te eten. Er komt zo af en toe nog wat uit haar kling gedrupt. Gelukkig houdt Lily haar goed bezig.
Ga nu even slapen en af en toe eens op cam spieken, lang leve de camera.

De sooty palomino veulens die ik ken zijn ook héél licht geboren, later verschijnen de eerste zwarte bolletjes maar het duurt wel een tijdje vooraleer ze echt donker beginnen worden... Ik ben benieuwd, het zou goed kunnen he! :D

Ze is in alle geval echt prachtig en ik ben benieuwd naar droogfoto's vandaag. We zullen binnenkort haar ook wel eens live komen bewonderen, maar eerst moet Jade hier bevallen :P

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:22

* kruipt onder meeleessteen vandaan*

Gefeliciteerd wat een schatje <3.
Ook benieuwd naar droog foto's

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:27

Gefeliciteerd met je prachtige meisjs ts!

lisaguus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:32

Gefeliciteerd!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 08:39

De beloofde droogfoto's
En bedankt voor de felicitaties, ze is zo goed gelukt, Flo is een echte mama, heel beschermend maar ik kan me toch lekker mengen in de stal, ze is bovendien aan het rondgalopperen in de stal, straks vlug deken halen en dan kan ze even buiten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:49

Gefeliciteeerd met deze knappe dame ! <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 09:15

ze is echt prachtig! Seker van alyel werd ook heel licht geboren hè en die is ook sooty

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 09:36

<3 <3 <3

dat blesje maakt haar àf.

romysch22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 09:53

Gefeliciteerd! Ze is prachtig, geniet ervan:)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 10:42

Ik zweef op roze wolken, allez 6 procent kans dat het een palo was, ongelooflijk, mijn merrie is echt top.
Doe ik een veulendeken op opdat ze eens buiten kunnen gaan, staan ze al een uur in de opening _/-\o_
Straks als ik even weg ben toch maar weer de deur dicht want ze geven niet zo goed en ja de stal ik best ruim, ze galoppeert al af en toe eens rond. :')

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:43

soms durft een veulen de stal niet uit en moet je even een handje helpen. Het is gewoon wennen om van stro naar beton of gras of iets anders te gaan voor ze.

Ik dacht er nog aan in bed,jij hebt zo een verdriet gehad om je overleden palomino merrie en nu geeft Flo je gewoon een nieuwe. Zelfgefokt dan nog. Hoe lief is dat niet van haar? <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:48

Awh wat een snoesje! , en met een hele lieve mama

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:57

Gefeliciteerd!! ze is prachtig <3

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 11:13

Jaaaaaaaaaa!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Wat een prachtig paardekind <3 maar ja, dat kan ook niet anders met zulke ouders :)
Wacht met smart op de buitenfoto's :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 11:15

Ach durven ze niet naar buiten hihi. Het bles je is inderdaad geweldig

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 11:29

Nee en ik krijg ze met geen stokken buiten en ja Flo is toch best beschermend hoor als ik aan Lily wil komen, dus laat het nog maar even zo, het ligt ook heel nat buiten en veel wind en daar is Flo zo bang van, vanavond nieuwe poging. :D
Haar bles is heel leuk he, precies een kol en dan pas begint de bles en loopt alsmaar smaller, heel raar <3

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 11:36

Oh Fotsy wat een HEERLIJKHEID!!!! Was palomino ook precies waar je op gehoopt had?
Ik vind der prachtig <3 En die bles is super leuk!

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 11:40

Gefeliciteerd! Ze is echt prachtig en wat staat ze al mooi recht op haar beentjes!! Ik houd wel van palominootjes (haha, heb er zelf ook 1, zie profiel). Ben aan het twijfelen of ik haar ook zal laten dekken door Arany, vandaar dat ik de geboorte op FB al ben tegen gekomen, omdat ik Arany's pagina geliked heb.
Heel veel plezier met je 2 mooie meiden!!!!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 11:51

Nicole was zeker mijn bestelling en ze heeft dit goed ontvangen _/-\o_ alhoewel er maar 6 (edit 12 met dunalino bij )procent kans op was en ik dus eerder dacht aan een dubbele verdunning of valk daar was 25 procent kans op.

En laat de sooty nu maar komen, vind die bij mijn merrie beetje jammer dat het haar echte kleur wegsteekt maar bij een palomino is het super mooi.

Arany is geweldig, zeker doen, hij is niet alleen heel mooi maar geeft ook mooie en vooral slanke veulens die dan goed uitgroeien, niet onbelangrijk toch, dit vergemakkelijkt de geboorte, en veel kans op leuk kleurtje, en trouwens is hij nog supergetalenteerd en zachtaardig.
Mooie palo heb jij :j

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 12:54

Fotsy schreef:
Nee en ik krijg ze met geen stokken buiten en ja Flo is toch best beschermend hoor als ik aan Lily wil komen, dus laat het nog maar even zo, het ligt ook heel nat buiten en veel wind en daar is Flo zo bang van, vanavond nieuwe poging. :D
Haar bles is heel leuk he, precies een kol en dan pas begint de bles en loopt alsmaar smaller, heel raar <3

Inderdaad, een speciaal blesje. Doet me een beetje denken aan het blesje van Chili, Cheyenne haar 2012-Arany veulentje :)

emil01 schreef:
Gefeliciteerd! Ze is echt prachtig en wat staat ze al mooi recht op haar beentjes!! Ik houd wel van palominootjes (haha, heb er zelf ook 1, zie profiel). Ben aan het twijfelen of ik haar ook zal laten dekken door Arany, vandaar dat ik de geboorte op FB al ben tegen gekomen, omdat ik Arany's pagina geliked heb.

Heel veel plezier met je 2 mooie meiden!!!!

Leuk ;) Je bent altijd welkom om eens te komen kennismaken met Arany, de meeste mensen vallen meestal niet enkel voor zijn looks maar vooral ook voor zijn goed karakter. :)

Fotsy schreef:
Nicole was zeker mijn bestelling en ze heeft dit goed ontvangen _/-\o_ alhoewel er maar 6 (edit 12 met dunalino bij )procent kans op was en ik dus eerder dacht aan een dubbele verdunning of valk daar was 25 procent kans op.

En laat de sooty nu maar komen, vind die bij mijn merrie beetje jammer dat het haar echte kleur wegsteekt maar bij een palomino is het super mooi.

Arany is geweldig, zeker doen, hij is niet alleen heel mooi maar geeft ook mooie en vooral slanke veulens die dan goed uitgroeien, niet onbelangrijk toch, dit vergemakkelijkt de geboorte, en veel kans op leuk kleurtje, en trouwens is hij nog supergetalenteerd en zachtaardig.

Ja idd Fotsy, da's waar. We hebben ook al mensen gehad die daar bang voor hadden, dat hij heel zware veulens zou geven omdat hij zo'n bodybuilder is. Maar tot hier toe heeft er eigenlijk nog geen enkele merrie problemen gehad bij het bevallen.
Ze zijn bij geboorte normaal van bouw maar beginnen dan wel snel flink uit te zetten.

Ik had ook echt een buckskin of 'witte' bij jou verwacht! Ik had zelfs niet op palomino voor je durven hopen :D Lily past echt leuk in je crème-kudde, nu heb je niks dubbel :P
Echt leuk als het zo gaat he! Iedereen lijkt zijn bestelling te krijgen dit jaar :)

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:01

Fotsy schreef:

Dank je, ze heeft ook een geweldig karakter. *D

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:08

Ze is echt zo mooi! De naam vind ik ook goed gekozen, het past erbij!

Ik heb vorig jaar uit mijn vosse merrie een dunskin veulen gekrege. Mijn merrie heeft ook geen probleme gehad met de bevalling, terwijl zij toch fijn is. Veulen stond direct mooi op de benen en dat zie ik hier ook weer terug.
Arany is echt een tophengst!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:13

Dat is hier goeie reclame voor Arany. :P

Fotsy ik krijg zo een zin in kraamvisite! Maar ik ga echt nog even wachten,op mooier weer en op mijn eigen veulentje(s) en dan kom ik eens knuffelen hoor. :D