Ik ga straks even bijlezen.. Het zit haar momenteel niet lekker.. Veel met staart zwiepen, weer voeten hupselen en haar achterbenen strekken en dan weer tegen buik aan tikken/schoppen. Der kont is echt puntig staart kan easy plat op de rug.. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen..
Ze is nu wel stuk rustiger dan vanochtend/namiddag maar gisteren werd ze ook pas echt onrustig in de nacht
Uhm het is wel erg vroeg voor haar ritme om nu al te gaan liggen pitten.. Eerst schopte ze weer tegen der buiken strekte ze weer der achterbenen.. Afwachten weer..
jolmer20
Geplaatst: 24-03-15 23:44
Laten we hopen dat deze nacht een veulen brengt! Vind dr inderdaad wel onrustig ogen. Nu ligt ze in ieder geval al..
Nicole, ik heb wat pagina's gemist, maar vind je het niet verstandiger haar deken af te doen?
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-15 00:16
Gem schreef:
Nicole, ik heb wat pagina's gemist, maar vind je het niet verstandiger haar deken af te doen?
Zodra ze echt onrustig word ga ik heen en kijk ik het aan maar gaat de deken wel af. Dit is een soort van zweetdeken ik heb haar dikke winterdeken al af. Maar het is nog te koud om haar geheel zonder deken te zetten, deze heeft ook geen bilkoorden en deze deken geleid warmte en zweet erg goed af.
Zou zaagsel lekker zijn? Neem aan dat ze dat opknabbeld nu
Ze zit nu de mini plukjes hooi tussen der stalbedekking aan het uitzoeken, wanneer ik der voer gooit ze het eerst door der hele stal heen en dan in de avond gaat ze het weer uitzoeken.. Beetje bezigheidstherapie
Loraine1985
Geplaatst: 25-03-15 00:26
Tweeeee muisjes... Jawel... Ga maar lekker liggen, lief!!