ahh genieten zo. Lekker weitje hoor! Twee hele knappe mannetjes heb je, blue is een speciaaltje, bijzondere blik in de oogjes vind ik! En breeze is super mooi getekend zeg!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 17:49
dank je rebecca ja blue is zeker speciaal, hij moest natuurlijk naar de nieuwe wei verhuizen, en had hem een halstertje omgedaan, dat kende hij al, maar aan touwtje meelopen had hij nog niet eerder gedaan, ik had Joanna vast en mijn man had blue en hij trok even en deed even moeilijk en liep toen zomaar mee, braaf veulen , kleine breeze liep nog los met mama mee
Blue is echt een braaf veulen! Die foto's zijn echt leuk, ze lijken nog kleiner in dat lange gras.
R.X.
Geplaatst: 29-06-15 11:30
Heee ik ben een poos door omstandigheden niet oo bokt geweest en zie hier een pracht mannetje erbij!!! En een goede vlotte bevalling voor Glowy. Heerlijk. Nu lekker genieten van je pracht paardjes. Waar staan nu je andere knappe mannen? Van harte gefeliciteerd!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 12:31
dank je wel RX ja een vlotte bevalling voor glowy,alles goed met de kleintjes, op deze foto zie je het nieuwe weitje met stalletje en daarachter zie je Yuma en danie staan
Heerlijk zo in het hoge gras. Leuk gezicht! En die doek is wel ideaal zeg. Hebben ze tenminste een lekkere plek om te schuilen. Staat het huisje ook open?
Oh dat gaat dan prima! Hebben ze er al eens allemaal tegelijk in gestaan?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 08:14
nee ze staan er niet allemaal tegelijk in, maar wel met z'n allen onder het doek, aan de poepjes kan ik wel zien dat er 's nachts ook gebruik van gemaakt word, vanmiddag zet ik de sproeier maar aan, kijken wat ze daar van vinden