XponytjeX schreef:Dan moeten ze het beeld delenmaar wanneer gaan ze de paddocks in overdag (sorry het is zo spannendddd
Had ik ook al gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimberleyepe schreef:Gaat een bevalling bij mini's eigenlijk sneller dan bij grotere pony's en paarden?
MarijeR schreef:kimberleyepe schreef:Gaat een bevalling bij mini's eigenlijk sneller dan bij grotere pony's en paarden?
Nee, beide kunnen in een paar minuten bevallen of er een half uur of langer over doen.
Wel vind ik mini veulens een stuk sneller vlak na de bevalling. Vaak staan ze met een minuut of 10. Ooit eens een veulentje gehad wat net rottig in een hoek was geboren dus ik tilde het op en wilde het bij het hoofd van de merrie neerleggen. Maar het kwam op 4 pootjes terecht en begon te rennen
Bij de merries niet echt verandering vandaag.
Morgen kan het zijn dat ze lang binnen blijven. Ik moet zelf al vroeg in het ziekenhuis zijn dus als het heel slecht weer is, ga ik ze niet eerst in het donker buiten zetten. Dan gaan ze eruit als ik terug ben.
LotteIsabel schreef:waar staat dat high alarm en low alarm voor? Niet dat ik er op druk met de verkeerde gevolgen dan...