Volg al een tijdje in stilte mee en iedere keer als ik wakker word, of uit school kom, check ik als eerste bokt of er niet heel toevallig een lief veulentje naast Vanille ligt! Maar nee, ook vandaag (nog) niet Kom op Vanille, we willen baby zien! Toch nog een gokje: Valk hengstje op 28 februari
Hoe spreek je het eigenlijk uit? Vanieje? Vanille? Zit al de hele tijd te twijfelen.
Vanieje en Nillieeeee
Ze heeft Set inderdaad voorbijgstoken nu Iets wat ik enkele weken geleden eigenlijk absoluut niet gedacht zou hebben , maar als er een even knap kind als Ilya uitkomt ben ik blij
Aan haar uier zag ik niet echt verandering nu, hij staat nog steeds dik en hard, maar geen hars en geen gekegel. Ze was wel ontzettend gulzig daarstraks , ze vloog echt op haar korreltjes en ik had haar als snack een stukje voederbiet gegeven. Ze schrokte het allemaal binnen en vloog dan op haar hooi . Normaal eet ze haar korreltjes op en komt ze nog even bij ons daarna en dan begint ze rustig aan haar hooi. Maar nu niet hoor
Ik ging vandaag zoals jullie voorgesteld hadden er nog even mee gaan wandelen en haar daarna nog even op de paddock laten en er bij blijven (als ik haar er alleen op laat gaat ze helemaal door het lint). Maar het heeft heel de dag enorm geregend en gewaaid dus heb ik het toch maar niet gedaan. Hopelijk morgen beter weer!
Laatst bijgewerkt door maaike1994 op 26-02-15 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanille haar vorig veulen had idd wel redelijk mooi type en had minder arab bloed dan dit veulen, dus we zullen zien . Maar ik vind Ilya echt prachtig, hij heeft echt zo een ondeugend maar ook lief snoetje En bij hem zie je toch ook heel duidelijk dat er arab in zit hoor .
Ik vond Vanille vanmiddag alsof ze weeën had dus ik ben ook benieuwd, vindt haar nu twijfelachtig.
Robyn ja hij heeft zo'n lekker ruime galop op dat filmpje he
misschien vind jij het ook leuk Maaike: (of niet en dan heb je pech )
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-15 23:15
Ja ze is echt gulzig he nu?! Ze stopt gewoon niet
Ik zou Ilya heeeeel graag eens zien , maar blijkbaar wonen we ook heeeeel ver van elkaar
Ooh dat filmpje Hij heeft idd mooie ruime gangen! Denk je dat hij ook aanleg heeft voor tölt en telgang?
En ja hoor, spam het hier maar vol met Ilya foto's en filmpjes Er gebeurd voorlopig toch nog niks interessants bij Nillie behalve dat ze zich helemaal aan het volproppen is
Tieneke
Geplaatst: 26-02-15 23:16
Haha, grappig wanneer Ilya achter Blue aan rent en Set de andere kant uit gaat. Draait hij zich als de bliksem om om achter mama aan te gaan
Anoniem
Geplaatst: 26-02-15 23:17
Sodeju die Set kan me een partij rennen! Jeutje zeg!