dat kan nog komen, maar dat kan ook weg blijven, mijn merrie had dat bij mijn laatste veulen niet, en bij het eerste veulen bij vorige eigenaar wel en die van mijn schoonvader had het ook niet
juliedo24
Geplaatst: 30-06-14 10:20
Ik was het topic kwijt gelukkig heb ik m weer gevonden! En nog geen veulentje. Spannend!
pretty
Geplaatst: 30-06-14 10:42
Voor het weekend een veulen,daar blijf ik bij! Voor Yasmine ook trouwens. Spannend...!!
De test zakte hier bij élke merrie heel snel. Het ging van 7.0 naar een veulen in 1 dag. Bij alle drie. Zo snel kan het dus veranderen.
Ik heb bij mijn eigen merrie gezien hoe snel het kan gaan ineens, aan die uier te zien duurt het echt niet heel lang meer, zoals set_elkol zegt de spenen beginnen ook meer te vormen.
Edit: Toen bij mijn merrie de spenen begonnen te veranderen ging het ineens heel snel, de dag daarna had ze ineens veel hars en 2 dagen later is het veulen geboren.
Mijn merrie had een zelfde uier als jou merrie nu. Savonds nog een keer langs gegaan en de melk spoot eruit, snachts veilen gekomen. Ik denk dus ook dat het voor deze week kan zijn. Leuk om de vorderingen elke dag weer te zien. Zo stille meelezer kruipt weer onder haar steen.
pretty
Geplaatst: 30-06-14 13:19
Ik zeg geen datum. Ik zeg alleen deze week nog. Nog een duwtje en dan is het er zomaar! Fijn dat ze nu een alarm om heeft.