Normaal gezien krijg ik heel binnenkort een recente foto van Azaro! dan kunnen jullie beter oordelen...
_Michelleee schreef:Carrera97 schreef:Mijn allereerste gokje ooit : 17 mei, merrie.En kleurtje? Daar ben ik niet helemaal in thuis, maar dan ga ik gewoon mee met een groot deel : valk.
Ik gok ook mee 30 mei wordt er een prachtig hengstje geboren met een mooie donkere palominokleur en wat witte aftekeningen.
pipo schreef:Ik denk steeds dat er een updatje is.. maar nee hoor, allemaal gokkende bokkers Hahaha dat heb ik dus ook elke keer Wel leuk dat er zo actief meegedacht word.
Haha Vanavond doe ik terug een update!! En morgen ga ik waarschijnlijk langs Azaro. Dus dan maak ik foto's!
Laten we het dan maar eens proberen hè.Ik weet er niks van, maar dat maakt toch niet uit Komtie dan..Valkje, 17 mei en een hengst
Klaar voor een updateje? Dit is hoe ik de banden kan indrukkenIk blijf de uier echt raar vinden. Naar gelang welk opzicht ik hem trek, lijkt die voller en dan anders weer niet. Zoals hier, dit is echt recht erop langs onder. Helemaal niets vind ik... En dit is dan weer zo van iets meer hoek. Dan lijkt die weer we voller... Nog iets meer hoekClose up buik