Nigrante maakt nog geen eindsprint. Wel echt oncomfortabel. Had vannacht al een keer mijn wekker gezet voor de zekerheid.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mer1980 schreef:Fijn dat ze weer een goed thuis heeft bij jullie al vind ik het ook een beetje dubbel, jullie moeten minderen, er was zelfs sprake van Wild in laten slapen na het weide seizoen en de moeder van Rosa kon je ook niet aanhouden. Nu weer een paard redden waar eigenlijk geen ruimte voor is. Ik snap echt wel dat ze speciaal is, maar stel ze wordt niet drachtig en dan? Geen kritiek, maar ik volg je / jullie al jaaaaaaaaaren dus alle ups en downs dus ik snap deze keuze niet helemaal. Ik mag je graag en gun je echt een beetje (lees berg) meer geluk dan je hebt gehad he!
Wij verkopen op basis van match en gunning.
Odilia moet zeker wel wat opleveren afhankelijk van niveau en röntgen keuring toch wel 10 - 15K zeker. Ben benieuwd welke sportieve ruiter / amazone met die prachtige merrie hoge ogen mag gaan gooien in de dressuurring!

wat verdrietig dat het 2e veulen het niet gered heeft. Fijn dat het goed gaat met het 1e veulen & Nigrante!