Mer1980 schreef:Fijn dat ze weer een goed thuis heeft bij jullie al vind ik het ook een beetje dubbel, jullie moeten minderen, er was zelfs sprake van Wild in laten slapen na het weide seizoen en de moeder van Rosa kon je ook niet aanhouden. Nu weer een paard redden waar eigenlijk geen ruimte voor is. Ik snap echt wel dat ze speciaal is, maar stel ze wordt niet drachtig en dan? Geen kritiek, maar ik volg je / jullie al jaaaaaaaaaren dus alle ups en downs dus ik snap deze keuze niet helemaal. Ik mag je graag en gun je echt een beetje (lees berg) meer geluk dan je hebt gehad he!
Bij ons wordt niet zomaar een paard ge- euthanseerd. Alleen vanwege gezondheid of er is geen passende oplossing. Wild Thing is eenkennig, ook door uitbuiting van een trainingstal die er eerder veel brood in zag en waardoor zij niet op de meest vriendelijke manier is getraind. Dit maakt het al lastiger om voor haar een nieuw thuis te vinden. Zolang het kan, blijft bij ons een goede merrie zeker staan. Het veulen van Nigrante is dit jaar voor de verkoop, ook Odilia komt t.z.t. te koop voor de juiste match en wellicht 1 van de palomino merries waaruit wij een keuze gaan maken. Hierin is door ons zeker een plan gemaakt.
Wij verkopen niet zomaar meer een paard. Voor ons is het heel belangrijk dat de nieuwe ruiter een goede match kan zijn en geschikt voor het paard wat wij te koop aanbieden. Stel er is interesse voor Odilia en deze amazone heeft gevoel dan is zij per direct te koop. Komt er iemand voor ego en het denkt wel even te doen, dan is zij zeker niet te koop. Of voor fokkerij iemand die denkt een voorlopig keur merrie voor een prikkie te kunnen kopen omdat wij wellicht moeten minderen, komt echt bedrogen uit
Wij verkopen op basis van match en gunning.