Als zo snel de hars weer komt dan gaat het meestal snel over op kegelen.Ik verwacht voor morgenavond zeker een veulen.
Dat wordt spannend overigens zijn dr spenen echt heel gevuld nu ook he. Hopelijk eindelijk vannacht een veulen.
kiki1976 schreef:Am, ik hoop het. Ondertussen toch wel erg moe aan het worden haha.Fokker, gaat helaas nietDat geloof ik graag. Altijd voordat ik jouw topic als 1ste open, denk ik, ik heb gelukkig lekker geslapen, arme kiki1976!
Vannacht een rustige nacht achter de rug.Vandaag overdag moet ik wel de werken tot 18.00. Hoop dat ze wacht, dan 3 dagen vrij
Amandavd schreef:https://www.horses.nl/overig-nieuws/opm ... bijzonder/Ach TS, deze was maar 7 weken overtijd dit is niet erg hoopvol
Amandavd haha ik was er op FB ook al bij getagd In het DBT ook 2 merries die echt al lang dragen, die zitten vandaag op 385 en 387
Nog steeds geen mini-Bo? Zo te lezen kan het nu niet lang meer duren, alles wijst er op dat het er aan komt!Kom maar door Bo!
Ik was zo hoopvol vanmorgen! Leven jullie nog wel na al deze slapeloze nachten?? En op hoeveel dagen dracht zo Bo nu eigenlijk?
kiki1976 schreef:Amandavd haha ik was er op FB ook al bij getagd In het DBT ook 2 merries die echt al lang dragen, die zitten vandaag op 385 en 387 Zo dan, zijn die niet stiekem gewoon leeg?
Leuk, ik volg ook. Bo komt mij ergens bekend van voor. Ik zie dat je in NH woont, dus misschien vandaar.
Vanmiddag een appje van mijn dochter met foto'sMooi kunstwerk heeft ze gemaakt.Toen ze de hars druipsteengrotten eraf haalde liep de melk eruitZou het dan eindelijk???
Ze is een hele toren aan het bouwen. Zou wel lief zijn als ze even heeft gewacht tot jij 3 dagen vrij bent.