Hanna gaat niet meer zo lang duren denk ik Puntbuikje, uier begint mooi te vullen, vulva komt bovenop te liggen, banden verslappen Uier ochtend Uier namiddag Nog een beetje terugval.
Minneke vindt het heeeeeerlijk als ik aan de zucht vlak voor haar uier krab en wrijf Check dat lipje. En ze gaat dan helemaal mee wrijven met haar lichaam zodat het nog harder is
Yay Hannah! Mijn welshje heeft dat tegenwoordig ook supergraag daar, krabjes. Hoewel geen insectenbeten ofzo, en voorbije jaren ook niet specifiek. Ik ga er van uit dat het maar van de ruif komt, desondanks het buikje
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-20 19:38
Tianbelli, Olaf is toch niet bij u op bezoek geweest he, dat ze een buikje heeft en graag uierkrabbels heeft
Minneke is erg hard verander nu ze aan huis staat. Daarvoor was zo nogal een trutje. Maar nu kan ze het allemaal meer en meer waarderen. Er komen dan ook elke dag kinderen poetsen en tutten Ik mocht eerst niet in de buurt van haar uier komen, maar nu mag ik er niet afblijven
jolandje
Geplaatst: 23-04-20 20:17
je dametjes gaan goed, uiertjes al mooi vol, ik zal ze even aan camille laten zien