Geduld, geduld en nog eens geduld.

Hoe vaak test je nu de ph?
Alleen s morgens en s avonds bij de laatste ronde moet voldoende zijn toch?
Denk maar zo.. echt heel lang kan het niet meer duren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
salatiga1995 schreef:Ik volg stilletjes mee en zie dat je de uierfoto vooral van de voorkant maakt, mijn merrie deed het dit jaar ook compleet anders maar het meest duidelijke was wel dat vlak voor de bevalling de achterkant van het uier duidelijk vulde en ontvouwde.. Zou dus niet je blind staren op de voorkant en de pH.. Mijn merrie is ook bevallen met een pH van 8
ellepel schreef:ik ben benieuwd, wij hadden dat soort dingen als stripjes nooit.
wel een merrie gehad waar de melk er gewoon uit drupte en die rustig zo 3 dagen rond liep voordat het veulen besloot om er uit te komen.![]()
maar morgen mag
16 april is een heel mooie datum!
Malenka schreef:Nilay (mijn paard) besloot ook om 13 maanden te wachten om ter wereld te komen. Hij was zo groot dat hij na de geboorte al meteen niet meer onder zijn moeder door kon. Het was dan ook niet veel meer dan een skelet met een velletje er om. Maar dat kwam gelukkig snel goed. Het was wel lang wachten voor de fokker.
Malenka schreef:Nilay (mijn paard) besloot ook om 13 maanden te wachten om ter wereld te komen. Hij was zo groot dat hij na de geboorte al meteen niet meer onder zijn moeder door kon. Het was dan ook niet veel meer dan een skelet met een velletje er om. Maar dat kwam gelukkig snel goed. Het was wel lang wachten voor de fokker.
MirandaFuego schreef:Op bokt was eerder een dracht van 382 dagen dacht ik.
Dus wie weet wat Jet bedacht heeft.
Suusjepluus schreef:Al dagen kijk ik mee. En dan baal ik dat ik toch in slaap val en sochtends denk dat ik een veulentje ga zien. En elke dag staat je merrie toch weer alleen wakker te worden...
Wildgirl schreef:Er is er nog nooit eentje blijven zitten ts
Vertrouw op je merrie, echt, het komt wel goed!