Van harte gefeliciteerd, mooie tijd ook om te bevallen!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 16:50
zo dat was me het dagje wel zeg , het was ongeveer 12.50 uur toen ik tegen mijn man zei, ik ga nog even wat boodschappen doen voor de pasen , dus ik ben om 13 uur in de winkel en sta bij de kassa, toen het alarm afging, ik kijk op de app en zie camille gaan liggen, ik heb dus mijn boodsch appen laten liggen en zei tegen de kassiere , ik heb alarm moet snel weg, dus in de auto gesprongen en snel naar huis gereden, twee minuten later ben ik thuis en zie nog net mijn man het veulen uit het vlies halen. snelle bevalling dus, na een minuut of tien liep ze al vrolijk rond en na een half uur ook goed drinken, ben zo superblij met dit mooie meisje , hier zijn alvast wat foto's ze is nog niet helemaal droog, morgen mag ze naar buiten, dan maak ik nieuwe
Wat een leuk blesje! zou me niet verbazen moest daar magic zijn kleurgenen voor iets tussen zitten.
Arianne
Geplaatst: 31-03-18 16:53
Wauw, kijk nu dan! Dat is opeens snel gegaan! Super, wat een leuke paasdagen voor jullie. Lang leve alarm en camera. Terug gegaan voor je boodschappen en er even roze muisjes bij gelegd?
Ohh Jolanda gefeliciteerd!! Jeetje dat is snel gegaan, wat fijn en een merrietje ook nog.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 17:52
ik zit nog helemaal op mijn roze wolkje
Ianrowan2009
Geplaatst: 31-03-18 17:53
Heerlijk die flits bevallingen als alles zo goed gaat! Was het wachten zeker waard zie ik! Heel lief en inderdaad fijntjes gebouwd ook! Van harte gefeliciteerd!! Kan Flynn eindelijk zijn ei kwijt
Laatst bijgewerkt door Ianrowan2009 op 31-03-18 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 17:55
ja morgen mogen ze kennismaken, camille is goed beschermend dus dat spelen zal nog moeten wachten denk ik, maar eowyn is ook een dapper dingetje, en flynn is gewoon brutaal , nu al hahaha