Ik geef PG en haar veulen geen ongelijk, het was -5 hier in de Achterhoek vanavond haha
Djoena
Geplaatst: 23-01-17 09:52
Hoe staat het met Misty? Ik heb vannacht gedroomd dat zij eerder dan PG gaat bevallen (Dat heb je als je in slaap valt met de cam aan )
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-17 17:23
CarinaR schreef:
Ik denk steeds dat PG staat te flemen, maar ze zal dr hooi wel in de hoek in een ruif hebben?
Ja klopt haar hooiruif is rechtsboven net buiten beeld in de hoek.
Misty is ook eindelijk aan haar uier begonnen. Nu weet je bij haar nooit zeker wat ze doet, met amper uier bevallen of een volledig vol uier en melk druppen.
Uier van PG vanmorgen: Net met binnen halen was er wel melk te testen, pH 6.4
Voor mijn gevoel moet ze nog wel wat stappen maken voor ze bevalt, ik gok misschien tegen het weekend ofzo. Of daarna pas? Al kan ze natuurlijk ook snel die veranderingen laten zien maar normaal doet ze dat wel geleidelijk.
Nee niet in dezelfde nacht, wel eentje in de ochtend en de ander 's avonds. En nr 3 de volgende dag En daar zat 6 weken verschil tussen de merries die het eerst en het laatst waren uitgerekend. En de volgorde klopt ook niet. Maar ik was blij want ik kon weer even een paar weken bijslapen tot de volgende groep aan de beurt was
PG.... ik kan niet slapen... dus dit is een mooi momentje om gewoon even te bevallen
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 23:42
Haha volgens mij denk PG het is nog geen februari
Djoena
Geplaatst: 25-01-17 00:14
Ja hahaha! Ze staat wel flink te eten steeds
Ik ga nog maar een poging tot slapen doen
sandorra
Geplaatst: 25-01-17 06:55
Ik krijg de cam van marije niet aan meer mensen last van?
edit: laat maar. Lees net op marestare dat internet er uit ligt bij marijeR. Vadaar dadt de cams het niet doen. Marije ziet ze nog wel op tv....alles is rustig.