Agh die foto. Zo schattig . Ze kijkt echt constant achterom. Vraag me zo af wat er dan in haar hoofd omgaat. Ik kan zelf de bevalling niet opnemen maar als iemand dat zou willen doen zou ik dat wel erg leuk vinden
Helaas raakt hij overbelast. Hij is al eens uitgevallen dus ik durf geen linkjes meer te geven . Erg jammer.
Ze wou net languit liggen. En ze ging rollen. Ook trapt ze steeds naar de buik. Ze staat nu weer. Cam is hier helaas uitgevallen en wil niet meer aan
Annalies03 schreef:komt eraan, even wat dingen opzetten en dan zou het goed moeten komen!Je bent echt een held
Janinevv schreef:Annalies03 schreef:komt eraan, even wat dingen opzetten en dan zou het goed moeten komen!Super tof!Ah dat is echt tof. Ik had wel een linkje en wachtwoord, maar ik krijg al een tijdje de melding dat het wachtwoord of inlogcombinatie niet juist is.
Sannens schreef:Ah dat is echt tof. Ik had wel een linkje en wachtwoord, maar ik krijg al een tijdje de melding dat het wachtwoord of inlogcombinatie niet juist is.Het wachtwoord is veranderd omdat de camera overbelast was