Ja, naar ons toe is ze wel heel lief. Maar zelfs naar [naam] doet ze nu boos en naar [naam].Edit; Video kun je het beste even in groot formaat in 1080p kijken.
Staart kan inderdaad weer iets verder op de rug. Ja haha, nu staat ze op stal hooi te eten. Ze duwde de andere paarden echt in een hoekje.
Bokt en huiswerk gaan hier ook prima samen. Even Kim's topic checken, dan weer Mierela's cam, en weer verder met huiswerk.
Nee, ze is boven haar drinkbakje in slaap gevallen en duikt nu elke keer met haar neusje in het water om vervolgens weer wakker te schrikken.
KoudbloedKim schreef:Nee, ze is boven haar drinkbakje in slaap gevallen en duikt nu elke keer met haar neusje in het water om vervolgens weer wakker te schrikken.
Ik kijk elke pauze op mijn werk eventjes in het topic haha. Dus dat vind mijn baas prima :pOhh stoute evil Kim! Ach, ik kan haar wel begrijpen! Laatste loodjes wegen het zwaarst! Letterlijk en figuurlijk
Stille meelezer meld zich ook even. Wachten duurt zo best lang. Hihi Ben zo benieuwd net als iedereen hier wat er voor moois uit komt