Maar ja; WANNEEEEER!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimphyl schreef:Wat zegt je gevoel en waar hoop je op, TS? (Of heb ik daar overheen gelezen?)
matasja schreef:Inderdaad zeer hoopvolle veulens!! Totaal niets op aan te merken voor een eerste jaargang, vooral die palomino. Hij geeft in ieder geval leuke kleurtjes.
Nu mierela nog... dacht dat duurt niet lang meer met dat hupsen, staartdracht en boze gedrag wat ze vorig jaar ook had.. maarja, inmiddels alweer een hele vakantie verder en het zit er nog in
Had wel verwacht dat als ze de juiste blonde haren weer zag dat ze wel de rust zou vinden, maar ze hupst vrolijk verder![]()
eigelijk maar goed ook, ze is nu mooi uit de gevarenzone qua vroeggeboorte en dus evt zwak veulen. Toch weer wat zorgen minder
Djoopie schreef:Zeker hoopvolle veulens! Prachtig! De moeder vind ik niet allemaal even mooi dus dat komt zeker goed met het veulen van mooie mierela!
Annamazone schreef:Ik ontdek dit topic nu pas, gelukkig nog net op tijd![]()
Ik ben nu al verslaafd aan de cam...![]()
Maar wat een leuke combinatie! Ik denk dat er echt wat moois uit gaat komen. Ben benieuwd...
Zou echt leuk zijn om de bevalling te zien via de cam, maar denk dat ik het net zal missen ofzoMoet dan wel net op het goede moment kijken...
Nicole schreef:Annamazone schreef:Ik ontdek dit topic nu pas, gelukkig nog net op tijd![]()
Ik ben nu al verslaafd aan de cam...![]()
Maar wat een leuke combinatie! Ik denk dat er echt wat moois uit gaat komen. Ben benieuwd...
Zou echt leuk zijn om de bevalling te zien via de cam, maar denk dat ik het net zal missen ofzoMoet dan wel net op het goede moment kijken...
Het filmpje zal ook online komen
Xivura schreef:Wat lijkt me dat ongemakkelijk om zo bekeken te worden als je nu aan 't borstelen bent.![]()
Cayenne schreef:Voor een veulen met bijzonder uiterlijk: Dressed to Impress
Dimphyl schreef:Nou idd xivurabig brother is watching You. ..
Ze is wel echt bol, zo zonder deken valt het pas goed op haha