Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fearlien schreef:Huh, die heb ik zelf niet langs zien komen... bij welke foto staat die?Gefeliciteerd [naam] & Co! Natuurlijk ook aan [***].
Om de volgende facebook comment op 1 van jullie posts moest ik wel een beetje lachen zeg:
[ Afbeelding ]

KoudbloedKim schreef:Ik zie wie het is.
Ken hem/haar niet persoonlijk, maar ben al eens eerder door diegene aangevallen.
Was op een verkooppagina van FB waarin iemand een fotograaf zocht.
Ik meldde dat ik wel langs wilde komen en liet mijn site zien.
Toen kwam diegene met een enorm grote mond dat ik zelf maar een advertentie moest maken als ik reclame wilde maken.
Heel apart...

KoudbloedKim schreef:Het is vooral zodat ik ook weer lekker met haar aan de slag kan, nu ik vanwege mijn gewicht niet wil rijden.
Ik denk dat het beter is om haar ook een beetje in vorm te houden voor de bevalling.
) dat jullie het echt super doen !! En niemand kent Kim beter dan jou
dus iedereen die beweert dat jullie dat fout doen zoals die post op facebook (!! en niet ponyparadijs die nuttige tips geeft !! ) die kent jullie niet en die denken gewoon dat de wereld om hen draait
ik kruip weer terug onder mn steen

Snap je ook wel hoor, 't is nooit leuk als iemand kritiek heeft op iets waar je veel van houdt. Maar goed, let it gooooo