Nou hij drinkt en heeft gemest, kan zelf opstaan en gaan liggen.
Snel gegaan. Kwam op stal en toen stond de merrie flink te zweten. Zijn in de kantine gaan zitten, na half uurtje ben ik even gaan kijken en toen ging ze net liggen. Ze is wel uitgescheurd , dat was ze met dob ook maar dat dacht de dierenarts al, ze is redelijk nauw. Merrie en veulen maken het goed! Nageboorte was er eigenlijk na een half uur af. Heb de dierenarts aan de lijn gehad en die komt morgen controleren.
Wat ben ik blij! Hij heeft wel een aparte kleur, ene kant heel donker bruin , en ook een soort lever kleur.
Flinke kol, witte lip en beetje wit in zijn neusgat. Achter 2 gelijke hoge witte benen, voor ook en 1 voorbeen aan de binnenkant wit.
Toffe naam!! Fijn dat alles zo goed is gegaan!! Nu kan je eindelijk rustig slapen!!
rockey
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-15 00:52
Welterusten en tot morgen!
Snorlex
Geplaatst: 08-06-15 00:54
Agossie
Timo
Geplaatst: 08-06-15 00:57
Wat een leukerdd!! Ik zat toch nog best in de buurt met gok! Zwartbruin 3x wit en een kol! Ik denk dat je 'm beter kan omdopen tot: 'k-Heb-Lang-Genoeg-Op-Me-Laten-Wachten.. Nee flauw haha, super leuke naam! Gefeliciteerd en geniet van je mooie veulen, weer een hele last van je schouders af!!