Op het land stond ze op het gras uiteraard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
janflicka schreef:Ze krijgt al jaren hetzelfde,behalve op het land.
Op het land stond ze op het gras uiteraard
blijf toch wel benieuwd haha
aisie schreef:Ik volg dit topic ook al vanaf het begin maar ik zie eigenlijk geen verschil met een half jaar geleden wat uier en buik betreft. Misschien is de buik iets dikker maar dat kan ook aan de foto zelf liggen. Ik had persoonlijk zelf al een half jaar geleden uitsluitsel willen hebben. Maar dat is persoonlijk dat moet ieder voor zichzelf weten. Ik ben zeer benieuwd of er nog wat uit gaat komen maar eerlijk gezegd denk ik van niet. Er is altijd wel iets ontwikkeling van uier, dat is een heel proces wat niet in een uurtje klaar is met bevallen ook niet als het een eerste veulen betreft. Maar we wachten het af. Ben zeer benieuwd!
janflicka schreef:Kwa uier heb ik ook mijn twijfels hoor,geef ik je helemaal gelijk in![]()
Maar aan de andere kant heb ik al heel wat gelezen over uier aanmaken vlak of zelfs tijdens de bevalling...dus dat schijnt ook niet altijd wat te zeggen.
Hooibuik,gewoon vet....het zou allemaal kunnen natuurlijk.
Maar een hooibuik of gewoon vette pens,lijkt me niet telkens van vorm te veranderen?
De ene keer links uitpuilen,dan weer rechts,dan weer 2 kanten rond?
Dan haar gedrag...ze is altijd een lekker pittig ding geweest...maar poetsen,kinderen,alles vond ze geweldig.... en wat dat betreft is ze veranderd in haar gedrag.
Met andere paardjes samen,was zij ondanks haar pittigheid altijd degene die zich liet verjagen en bv in de regen stond ondanks haar hekel daaraan..met eten zich liet verjagen etc.
Nu deelt zij de lakens uit,en hebben andere paarden te vrezen.
Heb haar als veulen gekocht,ken haar dr hele leven al...en dat zijn duidelijke verschillen.
Hij staat dus nu op dieet en moet wat meer aan het werk, want het werd echt te gortig. Maar als hij een merrie was geweest en er was een hengst in de buurt geweest, was ik er ongetwijfeld vanalles in gaan zien 
janflicka schreef:aisie schreef:Ik volg dit topic ook al vanaf het begin maar ik zie eigenlijk geen verschil met een half jaar geleden wat uier en buik betreft. Misschien is de buik iets dikker maar dat kan ook aan de foto zelf liggen. Ik had persoonlijk zelf al een half jaar geleden uitsluitsel willen hebben. Maar dat is persoonlijk dat moet ieder voor zichzelf weten. Ik ben zeer benieuwd of er nog wat uit gaat komen maar eerlijk gezegd denk ik van niet. Er is altijd wel iets ontwikkeling van uier, dat is een heel proces wat niet in een uurtje klaar is met bevallen ook niet als het een eerste veulen betreft. Maar we wachten het af. Ben zeer benieuwd!
Kwa uier heb ik ook mijn twijfels hoor,geef ik je helemaal gelijk in![]()
Maar aan de andere kant heb ik al heel wat gelezen over uier aanmaken vlak of zelfs tijdens de bevalling...dus dat schijnt ook niet altijd wat te zeggen.
Hooibuik,gewoon vet....het zou allemaal kunnen natuurlijk.
Maar een hooibuik of gewoon vette pens,lijkt me niet telkens van vorm te veranderen?
De ene keer links uitpuilen,dan weer rechts,dan weer 2 kanten rond?
Dan haar gedrag...ze is altijd een lekker pittig ding geweest...maar poetsen,kinderen,alles vond ze geweldig.... en wat dat betreft is ze veranderd in haar gedrag.
Met andere paardjes samen,was zij ondanks haar pittigheid altijd degene die zich liet verjagen en bv in de regen stond ondanks haar hekel daaraan..met eten zich liet verjagen etc.
Nu deelt zij de lakens uit,en hebben andere paarden te vrezen.
Heb haar als veulen gekocht,ken haar dr hele leven al...en dat zijn duidelijke verschillen.
hij is afgelopen jaar ook erg veranderd van gedrag. Dat is dus ook geen teken...
en staat er wel een kleintje naast ben je daar weer druk mee!