ik ben echt beetje verliefd op blue t is dat ik geen hengstje er bij zou willen, maar vind blue echt nu al een eye catcher, mooie lange benen lijf niet te lang mooi halsje er op en dan heel mooi kort koppie
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-15 23:11
ja hij heeft echt van die enorm lange benen he, maar dat karaktertje, ik vind dat ook geweldig
Lieve foto's zo met je smid, hij heeft ook duidelijk plezier in z'n werk
NathalietjeB
Geplaatst: 22-06-15 23:14
Maar blue heeft echt dat complete pakketje nu al als veulen, gewoon correct in zijn gehele lijf niks is te lang of te kort.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-15 23:26
Nathalie, ik ben het helemaal met je eens jasia, dank je, ja de smid had ook echt plezier met hem
pretty
Geplaatst: 23-06-15 11:18
Ik vind Blue stiekem ook de leukste! Hij is zo mooi! En wat knap doet ie het bij de hoefsmid!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-15 11:29
ik vind ze allebei leuk, maar blue heeft idd erg veel uitstraling, dat guitige en speelse is erg leuk , maar breeze moet nog een beetje ontwikkelen natuurlijk, die is nog maar 5 dagen oud , de bedoeling is om voor het weekend de voorste weide klaar te hebben, hek hangt er in, maar moet nog een stukje omheining gedaan worden, manlief heeft het érg druk dus duurt even is een lekkere volle weide met een gloednieuw stalletje erop zal er eens een foto van maken ,als het even droog wil worden tenminste
Wat een prachtige veulentjes! Heerlijk om te zien!
pretty
Geplaatst: 26-06-15 14:16
Ze zijn beiden mooi aan het uitvouwen! Blue lijkt toch een schoolvoorbeeld van smokey black,ik ben benieuwd of hij het echt is! Wordt hij getest?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-15 15:33
misschien ga ik nog wel testen, maar eigenlijk is wel zeker dat hij smokeyblack is en breeze is zeker weten bruin tovero
wat een heerlijk stel he? ze mogen nu wel wat meer bij elkaar zijn, glowy vind al wat meer goed
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-15 21:32
hier een foto van het voorste weitje met nieuwe stalletje, staat veel gras, zou het geen kwaad kunnen om ze er zo op te zetten? het is wel heel oud gras al, hier heeft bijna een jaar niks op gelopen
Leuk het nieuwe stalletje! Van veulens en gras heb ik geen verstand, maar voor de merries zou het denk ik wel kunnen.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-15 18:05
hihi, ik word er ook blij van vandaag de hele dag op de enter/twenter keuring geweest, gewoon lekker een dagje uit en genieten , als het lukt gaan de dames met hun kroost morgen naar hun nieuwe weitje dat word lachen, die ukkies in dat hoge gras