Aangezien er best wat mensen zijn die mee kunnen kijken, is het handig om een app aan te maken? Zoals vanmorgen, dan zet ik geen update in het topic, maar wel in een app met vriendinnen die toevallig ook bokkers zijn. In een ander topic werd dit idee geopperd en het is denk ik wel leuk voor als mensen mee willen kijken of op de hoogte gehouden willen worden als ze buiten gaat! Dus mocht je in de app willen, stuur mij dan even een pb met je telefoonnummer!
Verder ligt er nu stro in de stal, onze hakselaar vindt dit stro niet zo leuk en hakselt het niet. Dus we moeten dit stro opmaken voordat er nieuw stro komt wat wel weer gehakselt kan worden. Dus als het je opviel, dit is de reden!
kun je niet hier ook updates blijven plaatsen? er zijn ook mensen die geen app hebben... (Hier in België heeft zowat niemand dat). En ik vind de updates net zo leuk te volgen
Ik blijf uiteraard hier updates plaatsen, maar als het ineens héél snel gaat zoals ik vanmorgen even dacht, dan ga ik niet eerst hier rustig een update plaatsen. Dan is het makkelijker om snel iets in de app te zetten, want ik moet me dan ook op de bevalling richten. Dan kunnen mensen uit de app het hier in het topic plaatsen.
Ik kijk ook elke avond voordat ik ga slapen Vaak zet ik de laptop weg met de cam erop, maar gaat hij na een bepaalde tijd op standby. Als ik 's nachts wakker word (wat regelmatig gebeurd), slinger ik de laptop even aan en spiek ik nog eventjes.
Net weer met Natanalientje gewandeld. Ik denk dat het veulen vanmorgen aan het proefdraaien was oid. Ze staat er al de hele dag super rustig bij en haar uier is iets geslonken. Zal vannacht dus wel niks worden denk ik, maar ja je weet maar nooit. Ik houd haar iig vannacht extra goed in de gaten.