Mabotje schreef:29 febr is er ook niet dit jaar volgens mij
Klopt idd
Maaike of iemand anders met de link, hoe staat ze er nu bij?
Heb je nog een beetje kunnen slapen vanochtend Maaike?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelawwijk schreef:anneliesdj schreef:Oh dat is balen.
Misschien kun je haar dan even longeren ofzo, even een beetje rennen is juist wel goed voor d'r.
verplicht laten rennen op de eind van de dracht is helemaal niet goed. uit eigen wil is anders en stappen is ook niks mis mee maar laten rennen is een kwelling.
angelawwijk schreef:@anneliesdj je stond er bij en je keer er na omdat je niet wist wat het voor een risico's had. Daarbij is longeren altijd een verplichting met of zonder zweep een paard aan de longeer lijn weet dat er gewerkt moet worden of klik je de lijn er aan en is het ook prima als ze een kwartier stil staat? Ik heb niet voor niks mijn studies af gerond maar als je had geweten wat zo'n sprong voor gevolgen had kunnen hebben had je wel anders gereageerd dan "ik stond er bij en ik keek er naar". Verder ga ik er niet over in discussie hoor als mensen vinden dat ze risico's moeten nemen wat betreft de gezondheid van de merrie en uiteindelijk dan ook het veulen is dat ieder zijn eigen keus.
Hoop dat vanille haar veulentje snel komt haha ze is het flink zat aan t worden of niet? Wel spannend! Ik blijf volgen!