Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij heet trouwens Djo
set_elkol schreef:gefeliciteerd! die wordt waarschijnlijk wit/appaloosa. Hij is zo donker geboren plus met lichte kringen om de ogendie kringen zijn op de eerste, maar vooral op de laatste foto erg goed zichtbaar!
lifaya schreef:set_elkol schreef:gefeliciteerd! die wordt waarschijnlijk wit/appaloosa. Hij is zo donker geboren plus met lichte kringen om de ogendie kringen zijn op de eerste, maar vooral op de laatste foto erg goed zichtbaar!
Schimmel iig niet want geen van ouders is schimmel. Maar denk idd dat het mogelijk gaat doorkleuren naar appaloosa!
zoals pa bedoel ik! CandyAdonis schreef:Wát een knapperd! Vind het niet zo gek hoor, dat ze daar even wat langer over heeft gedaan. Keurig netjes afgeleverd!!! Heel veel plezier met hem. Was je eigenlijk aanwezig bij de bevalling? Of heb ik er overheen gelezen?
heeel veel plezier met je 2 paardjes, set_elkol schreef:lifaya schreef:Schimmel iig niet want geen van ouders is schimmel. Maar denk idd dat het mogelijk gaat doorkleuren naar appaloosa!
daarom zei ik ook wit en geen schimmelzoals pa bedoel ik!