We hadden hier net sneeuw. Zat nog te twijfelen om Isis even mee naar buiten te nemen
Ze is wel anders dan de afgelopen dagen. Hopelijk zet het door al roep ik al vanaf juni dat ze zaterdag bevalt...
Bassenqua
Geplaatst: 23-01-14 21:50
Gaat spannend worden hier, lees en kijk trouw mee maar reageer weinig maar krijg nu wel kriebels. Ben in deze erg nieuwsgierig naar Cookie Babe, Marije begrijpt wel waarom denk ik. Ze lijkt erg op haar moeder die ik toevallig redelijk goed ken en erg mooie baby's geeft. Spannend Marije.
Dana en Marije spreken ze even toe namens ons....... Heb al 20 kilo wortelen in de auto voor het geval ik ze toe moet gaan spreken.... PG kijkt ze nog even na.........ja pg.......jij wist dat je moest komen toen dana er was.........en haar een mooi kadootje te geven voor haar verjaardag..........doe dat nog eens?????
Laatst bijgewerkt door quintusgl op 24-01-14 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
kyrkelover
Geplaatst: 24-01-14 00:00
Ze staan er wel heeel geinterreseerd naar te kijken!
EmDee
Geplaatst: 24-01-14 00:01
Ik zag ook nog een roze poedel even komen snuffelen
Sharani
Geplaatst: 24-01-14 00:14
Iris82 schreef:
Zou ananashart eten ook voor paarden werken? Traplopen? Frambozenbladthee?
Kan uit ervaring zeggen dat ananashart eten niet helpt bij een paard . Traplopen en frambozenblad weet ik niet .
Volgens mij wachten de merries tot zondag avond de laatste visite weg is
PG en Isis hebben beide een vol uier dat goed op spanning staat, Isis ook aan beide kant hars. De melktesten zijn hetzelfde gebleven. Snazzy's uier wordt ook iedere dag weer voller en ook bij haar is de melktest hetzelfde. Cookie.... Gewoon blije Cookie
Haha Blije Cookie ze is zo schattig! Heb je al een idee welke merrie zich echt als eerst gaat aan dienen voor een veulen of gaan ze gewoon een groepsbevalling houden tegelijk...
Set_Elkol
Geplaatst: 24-01-14 12:18
Iris82 schreef:
Zou ananashart eten ook voor paarden werken? Traplopen? Frambozenbladthee?
ze verkopen frambozenblad als supplement bij de Paardendrogist, voor de laatste 8 weken van de dracht