Hondje weet ik zo net nog niet haha.. Moet nog even kijken wie er mee komt waken als de tijd daar is Ik hoop eigenlijk nog te kijken of ik een camera kan regelen want misschien heb ik wifi daar. Ze zal wel buiten gaan bevallen omdat de stal net wat te klein is(kan eventueel wel daarna op stal mocht dit nodig zijn). Takkie, nog eventjes wachten want het is nog niet levensvatbaar
Over een paar dagen heeft het gewoon al vacht.. Ben zo benieuwd naar het kleurtje
Haha pretty dat had ik vorig jaar ook dat geluk. Maar helaas nu niet meer. Ik ga nog even kijken of ik een camera op wifi kan vinden voor buiten en niet te duur of dat de camera die sowieso op het erf staat al via Internet gaat dan kan ik z Ook kijken. Maar zou het leuk vinden als er mensen mee kunnen kijken
Ik wil best meekijken als het zover is. Als het goed is ben ik dan toch regelmatig wakker. Heb 2 merrietjes in april. Een camera in combi met het halsteralarm is echt ideaal. Ik heb enkel alarm tot nu toe en dat betekent helaas vaak opstaan voor vals alarm maar ik neem het er wel bij. Woon ook niet meer bij de stallen nu maar 2 straten verder,ga wel daar slapen als ik het spannend vind worden,dan ben je beter niet te veraf.
Ikzelf ga waken, omdat de (schuil)stal best 'ver' van huis is qua camera's of andere verbindingen, en ik denk er zelfs aan gewoon een tent op te zetten of bed op te maken in de kas van mijn ouders (ex-tuinbouwbedrijf). Komt vast helemaal goed
Bij ons op stal is wel een camera maar deze gaat niet op internet geloof ik. Daarnaast woon ik niet om de hoek. Voor mij betekend dat dus dat ik op stal ga bivakkeren. Hoop wel dat ze net als de vorige keer met het melktesten duidelijk is. En ik dus geen weken lang op stal hoef te slapen
PP ja die melkteste zijn ideaal Ik ga ze ook weer gebruiken dit jaar. Hopelijk dat ik dan niet zo lang daar hoef te slapen Net even gekeken en er is wifi, maar slecht bereik. De man waar ik van huur heeft verstand van camera's enzo dus ik ga even kijken met een wifi verlenger ofzo
Zo'n camera wil ik ook nog aanschaffen. Ik mag op de wifi van de tegenoverliggende kinderboerderij. Alleen moet ik dan 500 mtr overbruggen, dus moet ook op zoek naar een wifi extender