Haha dat kan ook niet anders dan dat er een perfect veulentje uit komt Nou als het er een is van goud met witte stippen zullen we het haar vergeven dat het zolang geduurd heeft
Anoniem
Geplaatst: 27-03-14 14:51
Cookie doet alleen maar rondjes lopen, even vertaling aan degene die niet snapt waarom cookie graag rondjes loopt:
Als cookie toch kon praten
Nicole
Geplaatst: 27-03-14 14:53
Romy1234 schreef:
Cookie doet alleen maar rondjes lopen, even vertaling aan degene die niet snapt waarom cookie graag rondjes loopt:
ik moet juist denken (krijg je als je kindjes hebt) "de wielen van de bus gaan rond en rond rond en rond rond en rond" alleen dan de cookie versie.. "Cookie loopt rond en rond"
Oh ben ik nog op tijd? Over een uurtje moet ik mijn eigen ponybeestjes even binnen slingeren, dan eten en dan ben ik vanaf 18.00u beschikbaar... Mocht het spannend worden ga ik de familie klieren met de tablet bij het eten.
Ik moet zo met mijn zoontje naar zwemles, en om half zes komt de hoefsmid. Heb zoon vermoeden dat ik het laatste veulen dus ga missen. Mag overigens niet klagen want heb 6 van de 7 geboren zien worden. Maar ben toch wel heel benieuwd naar dit kleine koekje.