Ik ben nu iedere ochtend als ik kijk niet meer verbaasd dat ze nog geen koekje heeft afgeleverd ik denk toch wel dat dat koekje nou wel afgebakken is cookie!
Ben benieuwd wanneer cookie gaat vond dr vannacht wel anders dan andere dagen..
pretty
Geplaatst: 26-03-14 10:28
Ik vond d'r ook drukker,actiever en vooral chagrijning bij momenten. Wordt nu wel eens tijd dat ze het wat anders gaat aanpakken,de kijkcijfers dalen teveel.
Dorien1
Geplaatst: 26-03-14 11:46
Nog geen klein koekje bij? Toch wel echt een 'fopmerrie'. Is zij nu de eerste die het resultaat van de melktest niet volgt? Marije, geef dat arme beestje eens een boekje met de theorie erin want ze weet echt niet hoe het moet volgens het boekje
Ik denk dat dat niet gaat lukken xD Maar wie weet.. t had natuurlijk eigenlijk al 3 weken geleden moeten komen haha Maar mocht t er niet voor maandag zijn dan zit t veulen er over 3 weken wellicht nog wel in haha
Roosje01
Geplaatst: 26-03-14 19:29
Dana01 schreef:
Ik heb mijn tuin eerder af dan koekje der veulen krijgt
Ja precies. Kleine koekje denkt: ik zal het nu maar eens aan de andere kant proberen aangezien ik er aan deze kant niet uit mag.
Fotsy
Geplaatst: 26-03-14 20:43
Kweet niet wat jullie zien, maar bij mij staat ze uiteraard met haar kont tegen de muur. Maar wel op een vreemde plaats waar ze normaal nooit staat, maar het is en blijft cookie