Nee het is de bedoeling dat ik met Nigrante ga focussen op de sport. Odilia op zadelmak maken en doorrijden. Op Nigrante heb ik alweer gezeten, wat een lieve merrie
Hier gaan de veulens erg goed. Gaan steeds wat langer op de wei. De veulens onderling zoeken elkaar steeds meer op... Maar de merries accepteren nog niet dat ze contact met elkaar hebben. Ik verwacht dat dit niet lang meer duurt. Kunnen ze straks lekker spelen met ze alle
Tussen door in de paddock zodat ik de stal kon mesten.
Très Jolie
Winston vond zijn moeder en kleine broertje nog een beetje spannend.
chanicha
Geplaatst: 08-05-23 07:57
Ik weet niet wat jij ze voert maar ze groeien tegen de klippen op! Die foto van Winston
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-23 10:15
Wat ik voer ik was een beetje aan het afbouwen met voer, ivm het gras. Maar gisteren en vandaag konden ze helaas niet op de wei ivm regen.
Eindelijk weer een hengstveulentje. Hij is huge, en ook knap teminste vindt ik dan natuurlijk
chanicha
Geplaatst: 10-05-23 15:58
Jeetje zeg, wat een stelten Wel een mooie volgens mij!
Wat lief. En idd wat een lange benen!! Wat ik me wel afvraag: op de foto lijken zijn achterhoefjes zo vreemd. Lijkt dit zo, vertekent het wat op de foto?
xsurfdiary
Geplaatst: 10-05-23 16:54
thequeensmum schreef:
Wat lief. En idd wat een lange benen!! Wat ik me wel afvraag: op de foto lijken zijn achterhoefjes zo vreemd. Lijkt dit zo, vertekent het wat op de foto?
Dat hoort! Die hebben een soort zachte slierten bij de hoefjes, dat is om de merrie te beschermen. Anders kunnen ze door de baarmoeder trappen of het geboortekanaal beschadigen. Hoefjes zijn super zacht, soort rubber. Met een dag is dat zo goed als weg.