Veroon staat er nog mooi rustig bij momenteel.
Ik vraag me nu wel af of die drup nou hars of melk is eigenlijk. Is wit toch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Ik moet morgen om half 10 naar het werk. Ik ga maar uit van een zombiedag. Merkte jij ook onrust voordat ze begon? Ik vind Veroon nog rustig, kan me er nog niet echt wat bij voorstellen nu.
Wildgirl schreef:Je hebt de paarden aan huis toch TS? Ik zou gewoon mijn bed in duiken en ieder uur even op de camera spieken, je bent er ja snel genoeg.
Vaak bevallen ze in de vroege ochtend dus na 3 uur kun je evt vaker checken.
Niet stressen, komt wel goed
Muronia schreef:Ik moet morgen om half 10 naar het werk. Ik ga maar uit van een zombiedag. Merkte jij ook onrust voordat ze begon? Ik vind Veroon nog rustig, kan me er nog niet echt wat bij voorstellen nu.
Wildgirl schreef:Je hebt de paarden aan huis toch TS? Ik zou gewoon mijn bed in duiken en ieder uur even op de camera spieken, je bent er ja snel genoeg.
Knolselder schreef:Wildgirl schreef:Je hebt de paarden aan huis toch TS? Ik zou gewoon mijn bed in duiken en ieder uur even op de camera spieken, je bent er ja snel genoeg.
Nee, ieder uur chevken met melk aan de spenen kan je hetvzo missen. Mijne ook gecheckt, ga 1 minuut geld halen voor de hooiboer binnen en alarm en was bezig