Ik weet niet wat Suus van plan is, maar ze blijft onrustig. Sinds tien uur staat ze buiten en ze zondert zich af, is sjagrijnig en staat steeds te stampen met haar achterbenen en met haar staart te zwiepen.
pien_2010
Geplaatst: 25-03-18 13:29
Murosch ik ben jullie blijven volgen hoor vanaf het begin. Omdat het allemaal goed gaat zoals het hoort, heb ik alleen iedere keer bij gelezen. Nu het ergens op begint te lijken dacht ik dat het leuk is om me weer eens te melden.
Birdie60
Geplaatst: 25-03-18 13:37
Misschien wilt de kleine eruit, het is ook zo'n lekker weer.
Haha lekker rond! Komt ook omdat ze zelf klein is hoor, dan dijdt het meer uit naar buiten. Ben benieuwd!
jolandje
Geplaatst: 25-03-18 14:41
camille is vorige keer ook zonder uier bevallen op 312 dagen, geheel onverwachts, gelukkig alles wel goed, was ook eerste veulen , dus ik zou haar maar goed in de gaten houden
Birdie60
Geplaatst: 25-03-18 15:07
Van mijn eerste haflinger ook niet, de pensionbaas zei kan nog wel 2 weken duren want ze heeft nog geen uier.Maar ze liep rondjes en was uit haar humeur.Ik zei het kan er eerder zijn dan jij denkt. Volgende dag was het geboren, weinig uier maar kwam goed.
Ik zei het al in DBT maar ze is echt net een (hele knappe ) skippybal hihi! Ben heel benieuwd naar haar veulentje!
pretty
Geplaatst: 26-03-18 13:31
Misschien had Suzie de 10-dagen draai! Zou best kunnen! Dat ze maar snel haar veulentje laat zien,hij of zij lijkt aan de buik te zien nu wel groot genoeg.
Murosch en ik kregen vannacht spontaan een hartaanval toen we op de cam keken. Sinds mevrouw een vlecht in de staart heeft tilt ze hem veel hoger op. Misschien met gewicht te maken? Maar vannacht stond die op een gegeven moment echt kaarsrecht omhoog Maar nee, alleen maar poep