Heb heel de nacht gekeken haha kon niet slapen uiteindelijk om 5 uur viel ik in slaap ofzo en toen 9 uur klaar wakker
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 18:12
Ik zit al de hele dag heerlijk in de zon een boek te lezen terwijl ik uitzicht heb op de wei. Lekker relaxed en de slaperigheid valt ontzettend mee vandaag...
Kirs is daarentegen toch wel erg moe van het hele gebeuren
Koper
Geplaatst: 06-05-17 18:21
Ik snap je hoor Kirs. Koper is vanmiddag op de wei bij de grazende paardjes ook bijna in slaap gedonderd. Dat hebben sommigen nou eenmaal met dit weer.
Zolang je paardjes voorzichtig zijn lijkt me dat niet eens zo heel vervelend
Kirs staat fanatiek te zwiepen met haar staart en te stampen, maar ik ben bang dat dat eerder komt door alle vliegbeestjes die genieten van het warme weer dan dat ze bijna klaar is met Nachtmerrie uitbroeden. Over een half uur gaan we ze weer op stal zetten, ben benieuwd hoe de pH is. Vanochtend nog een tiende onder de 7, maar het kwam er al wel makkelijker uit. Langzame stapjes, dus nog niet de verwachting dat we vannacht een veulen hebben maar alle verbetering is mooi meegenomen.
Koper
Geplaatst: 06-05-17 21:34
Mijn merrie is ook uitgeput, behalve even grazen wou ze alleen maar kroelen en slapen. Vos is achter mijn stoel komen staan met zijn buik tegen mijn oor
Ga nu eerst voeren en daarna weer Kirstenkijken
Fotsy
Geplaatst: 06-05-17 22:16
inderdaad ze staat veel te staartzwieren maar zoals je zegt, het krioelt echt van de vliegen, muggen en al die vervelende beestjes op dit moment
Ph was stabiel, uier wel wat gegroeid en het komt er wat meer/sneller uit nu. Verder geen spannende dingen behalve dat ze wat ongemakkelijk staat.
Fotsy ja in de stal gelukkig iets minder rotbeestjes, ze zwiept ook wel veel minder dan net op de wei.
Suraya welkom en roostaffy je hebt pb
Pasha_2011
Geplaatst: 07-05-17 00:55
Ze staat nu heel relaxed te slapen
EDIT: ze is direct gaan liggen
mairead
Geplaatst: 07-05-17 05:06
Wederom alles rustig. Ze stond lang naar buiten te kijken. Dit was mn laatste nachtdienst van dit blok, dus aankomende nacht slaap ik gewoon. Tenzij ik wakker wordt omdat mn ritme in de war is; dan zal ik de livestream wel even checken, hahah.
Ze was inderdaad rustig. Ik had alleen niet moeten zeggen dat ze gestopt was met overal kleine drollen neerleggen want de stal is weer een bende . Bedankt voor het kijken! Ik heb ze net weer naar buiten gedaan, nog niets bijzonders te zien dus ik duik nog even snel terug in bed.
Even een dubbelpost maar slapen ging hem niet meer worden en dan moet je toch iets. Dus ik ben maar weer even uier gaan loeren. En we hebben harsjes , wel nog steeds die stomme spleet dus uier zou veel voller moeten kunnen.
Ook even een pH test gedaan, wilde jullie nog mee laten kijken maar de camera op mijn mobiel liep vast dus het was alweer door gekleurd. Binnen de afleestijd was het een 7. Toch nog voor het idee:
Edit: toch geen dubbelpost hihi, het wachten duurt lang hè monique. Ik ben zo ontzettend benieuwd...
Zoveel berichten verder, ik dacht jaaa zou het?! Haha nope. Wordt nu wel spannend dus nu ga ik je topic ff aanstippen... Erg benieuwd naar het resultaat
Ik ook Monique. Ik verwacht zorgzaam maar streng, maar je weet het nooit natuurlijk.
Ik had eigenlijk bingo kaarten moeten maken met verschillende signalen erop want na de harsjes van vanochtend (die trouwens wel weer foetsie zijn ) hebben we nu een slappe/uitgerekte vulva gespot. Onafhankelijk gezien dus het is niet gekke TS die zoekt naar het kleinste signaal
Ben benieuwd of ze dus echt vorderingen aan het maken is of dat ze ons weer lekker aan het lijntje houdt. Morgen zit ze op 330 dagen, dus heb gezegd dat ze dan weer moet poseren voor buikfotos... ze heeft nog even om daar onderuit te komen