Ach, ze is wel echt heel klein! Maar wat is ze prachtig
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-17 00:33
Ja ze is erg klein maar wel heel snel. En stout Maar dan komt ze helemaal tegen je aan staan en knuffelen en ze hengelt al met haar voorbeentjes om op schoot te komen. Opvoeding gaat dus weer helemaal mis
Met PG lijkt het rustig aan te gaan. Uier is nog niet heel veel veranderd.
Vanmorgen Amy maar eens geborsteld want ze heeft een wolk wit haar om haar heen als ze loopt Nog 8 dagen en dan zit ze ook in de veilige periode.
"Als ik op m'n teentjes sta kan ik wel bij de spullen op het muurtje"
Mijn niet-drachtige merrie verhaart ook al hoor. Begon 2 weken geleden al. Mijn Shetlanders heb ik nog niet gekeken maar daar zal vast ook al wat loskomen
Mijn niet-drachtige merrie verhaart ook al hoor. Begon 2 weken geleden al. Mijn Shetlanders heb ik nog niet gekeken maar daar zal vast ook al wat loskomen
Nope, heb net even bij die van mij aan de vacht zitten trekken daar komt nog weinig vanaf
stal_HD
Geplaatst: 21-01-17 10:37
Wat is ellie idd klein. Vind haar om op te eten. Het wordt tijd dat ze een veulentje erbij krijgt om te spelen hahahaha
De drachtige merries verharen allemaal erg. Alleen bij Amy valt het zo erg op omdat ze zoveel wit heeft. Je zit ook helemaal onder het haar als je haar aanhaalt
Uier van PG vanavond met de laatste check.
AniekR
Geplaatst: 22-01-17 05:38
D'r linkerspeen begint wel wat te vullen nu, of lijkt dat zo door het licht?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 10:35
Party Girl gefeliciteerd met je uitgerekende datum! Doe er ff wat mee joh...
Aniek, ja klopt maar er is nog geen melk te krijgen om te testen. Helaas want bij haar werkt dat normaal wel goed.