We hebben thuis op dit moment tijdelijk stallen. 3 noodboxen en 4 tussen weidehekken. Mijn vader heeft al een box klaar gemetseld, maar we wachten nog op een voorwand, dat is 6 weken levertijd. Nu lady er dus helaas niet meer is hebben mijn moeder broer en ik een stal van weidehekken weggehaald, alles schoon gemaakt en opgeruimd. Wat paarden verwisseld qua box. Nu voeld het toch een stuk anders.. Dirkje is ook opgehaald om kwart over 4. De man was zo begripvol.. Hij gaf ons nog een presentje voor alle moeite, zo lief. Hij blijft contact houden over Dirk. Het doet ons toch wat. Ik heb het op deze manier al redelijk afgesloten.. Ik heb goed gehandeld. We hebben er alles aangedaan maar we konden dit helaas moet verhelpen. Mijn meisje is heel sterk geweest. Ik ga haar echt vreselijk missen
De paarden zijn vandaag heerlijk voor het eerst weer even de weide ingeweest. Omdat we nu de hekken weer hebben. Daar kan ik echt van genieten. Vooral arme Cisco heeft het moeilijk met het verlies, dus die Verwen ik heerlijk