Ze mag van mij nog wel een dagje wachten. Morgen moet ik vrij veel werken, eigenlijk alleen maar namiddag even thuis. Eigenlijk liefst donderdag-vrijdag ofzo, dan ben ik volledig vrij
Fotsy
Geplaatst: 26-03-17 21:05
Oh die is er inderdaad bijna klaar voor, zou ze nog gaan lekken?
Ik weet het niet... bij de vorige eigenaresse harstte ze wel bij de 2 veulentjes die zij uit haar heeft gefokt... Vanmorgen had ze een heel klein korstje, maar ik vond het niet echt hars, gewoon een 'stopje' ik weet niet hoe ik het exact moet beschrijven haha
joey2010
Geplaatst: 26-03-17 21:08
Jeetje lijkt wel een "plofkip"! Ik zou bijna naast haar gaan staan om haar buik te ondersteunen met mijn handen. Arme Satinka. Ik ben bang voor je dat ze niet meer tot donderdag gaat wachten.
Ja ik was ze ook al tegengekomen Dat is bij de eigenaresse waar ze 2 veulens heeft gehad, zij heeft haar ook veel gereden. Heeft in heel Frankrijk en tot in Spanje wedstrijden TREC gedaan met haar, dus ben wel benieuwd om haar binnenkort eens te rijden
Satinka nog steeds een test van 6,5 en het spuit er uit als ik nu knijp voor de test. Het korstje had ik daarstraks er af gehaald en zat er nu terug. Ik hoop dat ze tussen 23 vannacht en 18 morgen ergens gaat, dan ben ik vrij
Ik vind haar vandaag anders op camera. Normaal propt ze zich vol met hooi, vandaag niet en onrustiger dan anders. Ook buik lijkt anders.. ben eens benieuwd of het voor vannacht zal zijn..