armen maaike

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Langste DBT dracht:
LysJac - Tuckers Missy x Smart Spook / ? - merrie 374 dagen
Kelly_J - Misty x Wirbel / Hayden - merrie 374 dagen
Equinecoach – Roxana Dakota x Vandals Gold Cream / Custom Made Cream Dakota – hengst 372 dagen
jjooyyccee – Nikita x Laurentz / Enjoy – merrie 368 dagen
XLC70 – Ruby x Sir Oldenburg / E-Design – hengst 367 dagen
haflinger_27 – Vanya x Acilliano-BE / Athiron – hengst 366 dagen
aslo – Daisy x BamBam / Roani – merrie 366 dagen
maaike1994 schreef:Ze is 3x gescand geweest en toen zagen ze er telkens maar 1. Maar ik heb al van in het begin van haar dracht dat mensen zeggen dat er 2 kunnen inzitten omdat ze van in het begin al zo extreem vlug dik was. En dan hoor ik verhalen dat het op scan niet altijd te zien is als het ene voor het andere ligt en groter is. Maar laat ons hopen dat het gewoon veel vruchtwater is, het zal met 1 veulen al meer dan zwaar genoeg zijn voor haar.
Polleman ojee das nog heeeel lang, nee daar ga ik niet mee akkoord
maaike1994 schreef:Ze is 3x gescand geweest en toen zagen ze er telkens maar 1. Maar ik heb al van in het begin van haar dracht dat mensen zeggen dat er 2 kunnen inzitten omdat ze van in het begin al zo extreem vlug dik was. En dan hoor ik verhalen dat het op scan niet altijd te zien is als het ene voor het andere ligt en groter is. Maar laat ons hopen dat het gewoon veel vruchtwater is, het zal met 1 veulen al meer dan zwaar genoeg zijn voor haar.
anneliesdj schreef:Oh dat is balen.
Misschien kun je haar dan even longeren ofzo, even een beetje rennen is juist wel goed voor d'r.