Heb laptop mee genomen naar mam, blijf weer een paar daagjes logeren en dan wil ik toch mee kunnen gluren.
Wordt spannend
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-14 21:00
Ja best spannend,...maar zal nog wel paar dagen duren. Ik heb zo'n slaap,duik er maar vroeg in denk ik... Ga haar zo in alien outfit hijsen,kijken of er verschil is....
Succes met waken! Wat een verschil zeg in 3 uurtjes! Ik ben benieuwd. Lig nu in bed,erg benauwd vandaag en morgenochtend vroeg cursus en daarna werken. Hopelijk kan ik tussendoor nog ergens spieken hier!
testebeest
Geplaatst: 11-05-14 21:18
WOw san, wat een verschil vanaf woensdag schijnt het beter te gaan worden, dus keet moet nog heeeel even wachten.
Ow en ik ga nu gelijk je telefoonnr opslaan anders moet ik dat straks eerst zoeken
Helemaal waar!!! haha het is dat ik de andere paarden zie bewegen.... Ik had Wynn ernaast moeten zetten aan hem zie ik altijd of het begint,gluuraap Nikan komt niet over de wand heen maar die vindt het geweldig dat ik s avonds kom,nog even schootkruipen en verhaaltje lezen voor t slapen gaan
wat zijn zijn lievelingsverhaaltjes? pim en pom of dikkie dik?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-14 22:35
Neehij vindt dit een leuk een verhaal....Er was eens een shet,die ipv frikandel nu als gehaktstaaf is betiteld en vooral haar ontsnappingsverhaalen smult die van
YazhiSien
Geplaatst: 11-05-14 22:36
hahaha ik krijg er gewoon een beeld bij, Nikan die wanhopig over wand probeert te gluren.....en dan heel zielig daarna bij je komt liggen...
heb weer ff een baalmomentje, weer de hele dag tussen de bulletjes gezeten, half zusje van Dana geknuffeld....poeh....