Ik vind Jet zo gaaf volg hem al vanaf veulen heb vaak op het punt gestaan hem te kopen ben zeker fan en kijk erg uit naar zijn veulens.
Ymor schreef:Femke you made my dayGraag gedaan.. @ Horsesm: Mwah, ik geloof dat ik best op iemand mag reageren toch?@ Rowan... Hoeveel dagen zijn we nu ? ( Ik ben de tel kwijt ) ... of beter gezegd.. hoeveel dagen nog?
Die krijgt al een heerlijk buikje!Kan niet wachten op het veulentje !Hoeveel dagen nog?83 ofsoiets toch?
Haha fem, ik lees het net en je brengt weer even een lach op mijn gezicht na deze trieste dag voor mij.. Nog 87 dagen Karin: ja jet is echt geweldig knap
Moderatoropmerking:Dames, nogmaals het verzoek om ontopic te blijven en de rest via pb of helemaal niet op Bokt te houden.
Thnx dinniej, Ja vriendin kent Fab al lang en heeft er altijd opgereden voordat ze naar rotterdam verhuisde, daarbij kan iedereen op fab wegrijden Ik hoop het Jans, ben zo blij als die winter voorbij is
Dinniej schreef:Eens, domme vragen bestaan niet! Zucht 87 dagen... Spannend:D Ik ben echt heel erg benieuwd naar het veulentje, wordt vast een leukerd met zulke knappe paps en mams!
Je had het ook kunnen wijzigen, dan had niemand er ooit meer over begonnen. Wat gaaf dat ze dan nu weer op Fab kon!
Dinniej schreef:Je had het ook kunnen wijzigen, dan had niemand er ooit meer over begonnen. Niet waar... Dat kan maar tot (geloof ik) een uur nadat je het geplaatst hebt.. Maarja... dit is weer offtopic..Ik ben ook erg benieuwd... nog 86 daagjes (of meer of minder) tot we het weten..
DL oeh zo spannend zeg, we tellen mee af, kben helemaal weg van je combi. en kzou die combi vast en zeker ook eens willen doen En Empty want die is niet meer zo Empty en oh zo mooi
Zint eer ge begint Fotsy tenminste als je een topic neerzet haha Empty is ook echt mijn schatje en lievelingetje Cerera: Ik heb een aantal namen, maar ik moet de veulens eerst zien Nog 85 dagen
Niks van aantrekken van die commentaar, hun mening werd niet eens gevraagd Ik tel mee af, en ben hartstikke benieuwd.
Ja het komt nu dichtbij.. Ben al aan het kijken hoe ik er ga slapen.. Denk dat ik mijn trailertje maar gebruik en hoop dat het niet super koud word