Kunnen ook inscheuren, maar wil niet zeggen omdat ze smal is, dat dit niet wijd open kan gaan tijdens bevalling. Dachten ze bij mij ook eerst, oeh smal en staartbeen zit in de weg, neejong bevalling was een fluitje van een cent, heb blijkbaar smal maar soepel bekken. De natuur heeft dit allemaal voorzien.
Zet mijn wekkertje toch even om 2 uur misschien dat ze bedenkt dat er een merrietje geboren moet worden dan mis ik het niet slaap lekker Cookie droom maar fijn over een mooi veulentje waar je mee kan spelen dan mag je om 2 uur wel beginnen...
Ik dacht wooooh Koekje op 1 scherm en toen keek ik goed en dacht ik ohnee
Qwa inknippen het word wel gedaan hoor en die worden gewoon weer ''dicht genaaid'' toevallig bij een andere bokker is een merrie al een stukje ''geknipt'' zodat als het zou scheuren het de goede richting uit scheurt Maar inderdaad bij de gedachten krijg ik ook al tranen over mn wangen..
Stille meelezer/kijker hier Dit is al het tweede jaar dat ik de pony's op de webcam volg, en wat een prachtige veulentjes weer! Gefeiciteerd Marije Helaas nog geen een keer een live bevalling meegemaakt, dus cookie hou ik goed in de gaten want die wil ik niet missen! Hup cookie, poep dat veulen eruit!