Amy heeft nog steeds pijn zo te zien. Marije beeft haar zo te zien net zo'n speciale spuit gegeven. Kleintje rent en bokt vrolijk om haar moeder heen hihi
_Dracarys
Geplaatst: 21-03-14 21:21
Bingelding schreef:
Amy heeft nog steeds pijn zo te zien. Marije beeft haar zo te zien net zo'n speciale spuit gegeven. Kleintje rent en bokt vrolijk om haar moeder heen hihi
Ach die Amy..... Veulie wil drinken maar Amy heeft nog steeds pijn. Is dit nog van de bevalling Marije? Cookie laat haar billen weer hele verhalen tegen de muur vertellen....
En weer gemist! Maar ze is wel echt geweldig mooi van harte gefeliciteerd maar weer met dit mooie meisje! Hopelijk maakt Cookie er een leuke verrassing van, door je zo lang te laten wachten. Ik ben benieuwd wanner zij haar baby laat zien aan ons, misschien is ze nog bezig om er een strikje om te bakken
ZO nu hopen dat cookie nog wat gaat doen. Net een muis in mijn huiskamer nu muisvriendelijke vallen neergezet en hopen dat die er al zo inzit. Als morgenochtend de kids hem vinden erin ben ik bang dat ze er mee aan de haal gaan, zucht