Ahw Suzie toch... Kan me voorstellen dat het zwaar voor d'r is! Ik hoop voor haar dat het snel afgelopen is (en dan hopelijk op mijn gokje ). Ga je trouwens gelijk de dierenarts bellen als het gaat beginnen of doe je dat alleen als het (gaan we niet van uit) fout gaat? Hier beviel er een paard en toen heeft het baasje gelijk bij de eerste weeën de dierenarts erbij geroepen, maar achteraf was dat helemaal niet nodig geweest.
Ik gun haar ook dat ze niet meer zo lang hoeft. Arm ding. Vanavond ligt ze ook weer zo veel. Het is echt dik-dikker-suzie
Ik bel de da alleen als er iets aan de hand is of ik vertrouw het niet. Bij het vorige veulen (uit een andere merrie) moest hij wel komen omdat die merrie het veulen met geen mogelijkheid wou laten drinken. Een paar hele spannende uren gehad toen (uiteraard ook midden in de nacht). Dus ik hoop dat het nu probleemloos mag verlopen!
NadjaxFleur je bent nog op tijd hoor, welkom!
Fotsy ja, ik ben benieuwd hoe het nu verder verloopt. Als ik naar de pony kijk en haar gedrag erbij nu dan zou ik denken dat het niet heel lang meer gaat duren maar het uier is er nog niet. We zullen wel zien.
pretty
Geplaatst: 21-03-18 07:25
De hangbuik heeft ze in elk geval al wel. Kan zomaar heel snel veranderen bij maidens,daar zullen we maar op hopen!
Ja jolandje, ik heb hem gezien, wat is hij mooi!! Gefeliciteerd
Gehaktbal/skippybal/ballon/walrusje.. op pootjes. Ik ben benieuwd wat ervan overblijft als het veulentje is geboren straks.
Ja Zamora, grappig hoeveel ze op elkaar lijken he! Ik heb ook een heleboel foto's in allerlei poses van Suzie.
Nou.. eergisteren hing er iets nattigs aan haar speentje, dat heb ik getest en gaf PH 7.5. Vandaag opnieuw een testje gedaan en dat was duidelijk een 7.0. Uier is nadat ik haar naar binnen haal wel wat leger, maar vult ook snel weer (half uurtje/uurtje later is het weer voller). Ze is nu rustig aan het eten. Ik denk dat we nog wel even geduld moeten hebben.
Ja die heeft ze gehad hoor Fotsy! Tot nu toe alles volgens het boekje. Laat het maar mooi zo doorgaan. Ik wacht braaf op de dag waarop ze me 's ochtends verrast met geploefte speentjes. Wel grappig, want ze doet het tot nu toe net als Wainonia. Ik heb haar tietfoto's ook nog en als het overeen blijft komen dan geef ik dr nog 2 weken nu