Haar uier is nog steeds niet (meer) vol. Wel zojuist een beetje meer vulling ondanks de hele dag op de wei te hebben gelopen. Maar ik zag dan wel weer dit;
Bucks is ineens dikker dan Jupi Jupi haar buik is weg, maar ik kan me niet voorstellen dat er een bevalling aan komt met een half leeg uier misshien is de baby overdwars gaan liggen
stal_HD
Geplaatst: 17-04-17 17:35
Als ik jou was zou ik nu wel extra waakzaam zijn. Ik denk zelfs dat het veulen nu in positie ligt....
Tja ze zeggen het... maar met zo'n uiertje...?? Ach ze heeft nog altijd alarm om, camera, en ik ga rond 8 uur nog een laatste check doen Jammer dat die ph altijd zo laag is gebleven en ik daar dus niets aan kan aflezen...
pretty
Geplaatst: 17-04-17 18:40
Toon de uier eens? Ik snap dat je er niet meer in gelooft naderhand.
Ze vult wel door Nu alweer iets voller en weer meer spanning rondom spenen... maar kan echt nog veel voller.
stal_HD
Geplaatst: 17-04-17 19:52
Toch vind ik haar spenen voller tonen dan op andere foto's. Het kan ook gebeuren met dit uiertje. Ik zeg voor het weekend een veulen... Hoop ik dan toch ook maar.....
Hahahaha Mathilda... het weekend is net om... kan dus nog wel even duren
Opvallend is wel, haar uier gister;
En vandaag na hele dag buiten lopen;
Die is duidelijk wel weer vol aan het lopen... (kan natuurlijk nog wel voller) Laten we hopen dat ze in ieder geval niet uier morgenochtend weer leeg heeft enzo
Fotsy
Geplaatst: 17-04-17 20:57
ongelooflijk wie had dit ooit gedacht dat ze haar tijd echt ging nemen. Maar buikje weg is een goed teken Zo heel lang kan het alvast toch niet meer duren
We hebben helaas een kapot geschuurde, gezwollen punani veel koelen in opdracht van DA dus ik heb vanmiddag vrij genomen... Zo hadden we ons het laatste eind van haar dracht niet voorgesteld
courtjuh
Geplaatst: 18-04-17 10:09
linda2008 schreef:
We hebben helaas een kapot geschuurde, gezwollen punani veel koelen in opdracht van DA dus ik heb vanmiddag vrij genomen... Zo hadden we ons het laatste eind van haar dracht niet voorgesteld