Ja ze is echt dik, dikker dan Jade en Crome waren..
Er staan trouwens ook 4 Arany merries op bevallen, waaronder zijn eerste schimmel-merrie en eerste appaloosa merrie... en zijn eerste baby in Zweden.. zo spannend!
Het leuke van een dekhengst is dat je niet alleen van je eigen merrie's het spannend vind om te zien wat ze ervan gebakken hebben maar je hebt dan veel merrie's meer die je dan kan volgen . Spanning ten top.
Ben benieuwd naar de Appa baby ! , al is de Zweedse merrie ook prachtig
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-17 18:33
Eef, dat zijn Vlamingen die vorig jaar naar daar zijn verhuisd om een b&b te starten, dus je kan ze hier in België al wel eens ergens tegengekomen zijn
Katja, idd een arabiertje, is ook de eerste. Ik hoop stiekem op een schimmeltje ik wil een gevarieerde groep Arany-babies
En Rebecca idd, ik ook! Ik ben niet zo thuis in de appaloosa-genetica dus weet eigenlijk niet welke patronen er juist mogelijk zijn... deze is varnish roan geloof ik.
Set_Elkol
Geplaatst: 24-03-17 19:14
Ik ben gek op zulke arabieren schimmels deze heeft ook een hoofdje om te kussen.
Ja ze heeft een heel mooi hoofdje, zal nog eens een foto voor je zoeken
Dit was de laatste: 10 maand drachtig
Man, echt niet normaal die Mimi hier.. dit is echt het meest aanhankelijke veulen ooit, en we hebben er echt niks speciaals voor gedaan.. ze loopt je de hele tijd achterna zoals een hondje , komt echt afgelopen en roept al van ver. En ze doet iets heel raar, als ik erbij sta dan draait ze soms rondjes rond mij, echt tegen mij, net zoals een kat die komt flemen..
Vandaag stonden ze ook met zn tweëen bij me en Mimi is echt een stuk groter dan Shimmer (maar kon het niet goed op foto krijgen aangezien ze te dicht waren )
Neenee, de Zweedse overo Satinka alles nog hetzelfde. Melktest en nog steeds haar dikke buik moe. Wel iets plattere mest vandaag en ze was minder enthousiast om buiten te gaan. Nu in stal geen echt opmerkelijk gedrag..