MarijeR schreef:Jeetje je zal maar gezien worden tijdens het uitmesten, wat beschamend! Zoiets doe je niet openbaar.... Haha ja de eerste week voelde ik me bekeken en daarna ook niet meer
charrr91 schreef:Aaah, ik wil douchen, maar wedden dat ze dan gaat Neem de tablet wel mee de badkamer in geef je nummer, en ik ga je bellen als het zo ver is
juhiii schreef:charrr91 schreef:Aaah, ik wil douchen, maar wedden dat ze dan gaat Neem de tablet wel mee de badkamer in geef je nummer, en ik ga je bellen als het zo ver is Haha, kan ook! Maar ik denk dat het nog wel ff veilig is :p
NathalietjeB schreef:Ben ook ff gauw douchen mobiel gaat mee op cam beeld en die leg ik in t zichtHaha, same here! Wat we al niet doen om een bevalling niet te missen
Ik dacht oeeeh, zoveel pagina's erbij. Het zal toch niet? Het leek net of de cam vast hing, maar Amy staat erbij als een standbeeld
joeluna schreef:Ik dacht oeeeh, zoveel pagina's erbij. Het zal toch niet? Het leek net of de cam vast hing, maar Amy staat erbij als een standbeeld tja.. inderdaad... heb ik al 100 keer F5 gedrukt
Zo mobiel staat aan, klaar met douche ook de laptop gaat aan dus nu kan ik t gewoon niet missen.Amy je mag nu gaan hoor