Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geveuliciteert
Ik ben benieuwd welk kleurtje ze nu echt heeft.
gefeliciteerd!
Ze kriebelt terug als je d'r bij de schoft kriebelt.
Roxy is een hele lieve mama, iedereen mag d'r veulentje bewonderen. Toen ze donderdagnacht veel pijn in de buik had bleef ze ondanks de pijn doodstil staan als Jaycey wilde drinken. Ze heeft af en toe nog steeds wat last van de buik, waarschijnlijk de banden. Ze heeft alleen nog wat last na het poepen en plassen en na beweging (draven). Dierenarts heeft 'r vanmorgen nog gecheckt en alles was goed. Ik heb bloed laten afnemen bij Jaycey wat op dit moment getest wordt of ze genoeg biest binnen heeft gekregen. Dit wilde ik zelf, voor de zekerheid, omdat Jaycey wat moeite had om de tepel goed vast te pakken om te drinken. Roxy's tepels zijn niet zo heel groot dus Jaycey moet echt door de benen zakken en d'r hoofdje goed draaien om erbij te kunnen. Ik hoop dat alles goed is. Jaycey is levendig genoeg in ieder geval.
Tinniie schreef:Ja idd sable is ook nog een optie, gezien Roxy zo donkerbruin is. Een vriendin van me heeft een sable gefokt zal eens kijken of ik daar veulenfotos van kan doorsturen naar jou..
Ik ben ook heel benieuwd naar droogfotos
Daar zou ik wel veulenfoto's van willen zien ja, kan ik vergelijken.