Ja ik begin nu echt wel vermoeid te geraken, heb ook buikgriep. Maar Vanille zelf is ook heel moe. Ik denk dat ons gezicht op deze foto van deze middag genoeg zegt . We zien er beide niet zo 'frisjes' meer uit
Zeg nog maar eens goed duidelijk tegen dr dat ze vanacht die kleine maar eens uit moet gaan poepen! Kunnen jullie beide weer fatsoenlijk slapen. Lieve foto wel
Oh wauw En Rebecca, ik dacht hetzelfde... Ga eens een nachtje lekker slapen, Nillie kennende komt het veulen toch nog lang niet
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-15 23:52
Haha ja ik weet het Rebecca, de wallen onder mijn ogen raken nog net de grond niet . Ik blijf nu wakker tot 4u en dan neemt mijn mama het van me over. Slapen zonder dat iemand haar in de gaten houdt durf ik echt niet, als er iets zou misgaan... Ze ligt trouwens net weer neer .
Nog enkele foto's :
Haar uier deze middag toen ze neerlag
Haar kling deze middag toen ze lag (staartbandage ververs ik s'avonds, maar span ik nooit hard aan omdat ik bang ben dat ze dan geen bloedtoevoer meer heeft door haar staart, dus zakt hij tegen de ochtend altijd omlaag ) :
Ja ik denk ook niet dat het voor deze nacht is. Er was niet zoveel veranderd, enkel was ze deze avond iets minder lief tegen me dan anders. Maar ze is het gewoon ook echt zat nu denk ik
Arm peerd! Hopelijk komt het snel. Ik vind het echt super goed hoe je wil waken enzo! Er zou maar iets mis gaan dan ben je er bij, dan zijn al die wallen het wel waard! ik zou het niet volhouden.
Set_Elkol
Geplaatst: 25-02-15 00:07
Straks draagt ze nog langer dan Set er zit vast ook een hengstje in!
Hopelijk laat ze je niet lang wachten meer! maar hopelijk wacht ze wel even tot je buikgriep over is!! Beterschap en snel de oude worden
LauraM
Geplaatst: 25-02-15 01:17
Ik hoop toch echt voor jou en Vanille dat ze deze week gaat bevallen. Ze lijkt het er toch best zwaar mee te hebben.
Heel veel sterkte voor jullie beiden met de laatste loodjes
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-15 01:40
Dankje voor de lieve reacties , Vanille heeft het zelf idd ook zwaar . Katja hoeveel dagen had Set nu weer gedragen ? Momenteel staat Vanille weer chagrijnig voor zich uit te staren Ze is nu (25febr) 351 dagen drachtig
de gokjes : 1 februari – Valk hengst - ZeSteigert 2 februari – Valk hengstje – Ikheetesmee 7 Februari - Smokey black – Deetjeeuh 9 Februari - Smoky black hengst - Spruitje12 10 februari – valk hengst – Elmars_Floor 12 februari – Smoky black hengstje – Saar88 12 februari – Valk hengstje – Robynn 12 februari – Valk merrie - mOniekkkie 13 februari - Valk merrie - guusjew 13 februari 1.15u :p – Smoky black hengst - angelawwijk 13 februari – Valk hengst – Cas123 13 februari – smoky black hengstje - Milty 13 februari – Valk merrie – JesdaJinn 14 februari – valk hengst - AmyxDomino 14 februari – Valk merrie – Jaleesa89 14 februari - valk merrie met een hartvormig kolletje - jetski8 14 februari - smoky black hengst - BiancaKing13 15 februari – Smokey black merrie – Set_elkol 15 februari – merrie – Xoranlover 15 februari - valk hengstje - Kashmino 16 februari – Smoky black merrie – nienke555 17 februari – Valk hengst - Leprycorn 17 februari - Smoky black hengst - KittyDylan 19 februari - Smoky black hengst - sultan15 19 februari – Valk merrie – Scarlettx 19 februari – Smoky black merrie – Caitlin_K 20 februari – Smokey Black hengst – Gigixponys 20 februari – Valk merrie – xLeonietje 21 februari - Smoky black merrie - JudArthos 21 februari – Valk hengstje - Jadorecherry 21 Februari - Smokey Black Hengst - Esmee_98 21 februari – Valk Merrie - Mioux 21 februari – valk merrie - Delicia 22 februari – smoky black merrie - Amburtjoz 22 februari – Smoky black merrie – blacky15 22 februari – Valk hengst – DeMolenhoek 23 februari – Smokey black hengst – Elias93 23 Februari - Valk merrie – xRiiannex 23 februari – Valk merrie – tHidJu 23 februari – Valk hengst – Pradadaan 24 februari – Valk merrie – Sanne 1992 24 februari - Valk merrie - annelot 25 februari - valk merrie - Kaus 25 februari - smokey black hengstje - arinazazoe11 26 februari – smoky black hengstje - xxxlorexxx 26 februari – Valk merrie – Valkarios 27 februari - valk hengst - Thasja 27 februari – Valk merrie - Saddledancer 28 februari – Valk Hengst – Tieneke 1 maart – Valk Hengst – Axel_Valerie 3 maart - valk merrie - Eef01 5 maart – Smokey Black Hengst – Cerastes 12 maart – Valk hengst – Renee S 18 maart – Smokey Black merrie – Tink89 20 maart – Smokey Black merrie ) Melati_vS ***** - Valk Hengst – Takkiemuis ******** - Smokey black merrie – Lifaya
Hm spannend hoor ze is erg mooi. Ik weet dat achteruitlopen een teken kan zijn,of de achterbenen er verder onderzetten. Hoop fat het snel komt maar het begint op te schieten.
Set heeft 352 dagen gedragen, Maar die had op 350 dagen al een bomvolle uier met hars en zelfs bijna witte melk, en op 351 dagen stond ze melk te spuiten en werd het een uur na middernacht geboren.
Ze heeft zelfs nog niet echt melk . Melktest blijft ook steeds hetzelfde. Heb sedert gisterenmiddag nog niks kunnen slapen, normaal ging mijn mama vanaf 4u waken, maar ik was zodanig moe dat ik niet kon slapen, dus heb ik haar maar laten slapen en ben ik nu nog steeds wakker . Ik hoop echt dat het er voor dit weekend is, want ik had al plannen voor dit weekend, maar als veulentje er nog niet is zal ik niet anders kunnen dan thuisblijven.